کد خبر : 2014975 | 28 فروردين 1403 ساعت 21:50 | 5.1K بازدید | 3 دیدگاه

تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد

لئاندرو تروسارد، هافبک آرسنال، تایید کرد که آن‌ها با روحیه بالا در بازی برگشت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ بازی خواهند کرد.

تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 دست پیدا کرده بود، در بازی برگشت فرداشب میهمان تیم آلمانی است.

لئاندرو تروسارد امیدوار است او و همبازیانش در این بازی حساس بهترین عملکرد را داشته باشند و کیفیت خود را به نمایش بگذارند.

لئاندرو تروسارد پیش از بایرن گفت: "فکر می‌کنم همه آماده هستند. به نظرم می‌توانیم از آن به عنوان یک واکنش استفاده کنیم و این یک فرصت بزرگ برای ماست. این بازی در بزرگترین رقابت‌ انجام می‌شود، بنابراین همه می‌خواهند نشان دهند چه توانایی‌هایی دارند. هیچ راهی بهتر از فردا برای نشان دادن آن وجود ندارد.

2011581

بولت پرسپولیسباخت مقابل استون ویلا؟

به دلیل یک بازی (باخت به استون ویلا)، صحبت‌های زیادی شده است، اما ما واقعا خوب بودیم، به خصوص در سال جدید که تا همین بازی آخر شکست نخورده بودیم، و این چیزی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد. ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم.

بولت پرسپولیساهداف آرسنال؟

می‌خواهیم از این به بعد در هر بازی پیروز شویم و به هر بازی اینگونه نگاه می‌کنیم. فقط باید طرز فکر درست را حفظ کنیم.

بولت پرسپولیسانگیزه برای رقابت قهرمانی لیگ برتر انگلیس؟

فکر نمی‌کنم نیازی به کسی داشته باشیم که به ما انگیزه بدهد. گروه ما برای مقابله با چنین شرایطی به اندازه کافی باتجربه است. ما هنوز به قهرمانی نزدیک هستیم و شانس داریم. 6 بازی باقی مانده و ما می‌خواهیم همه آن‌ها را ببریم.

بولت پرسپولیسعلاقه داری یک بازیکن تعویضی تاثیرگذار باشی یا نه؟

فکر می‌کنم این کار را هم به عنوان بازیکن اصلی و هم به عنوان تعویضی به صورت تأثیرگذار انجام داده‌ام. خوب است اگر بتوانید هر دو را انجام دهید. اگر بتوانید به عنوان بازیکن تعویضی به تیم کمک کنم، برای من خوب است. فکر می‌‌کنم بتوانم هر دو را انجام دهم. همیشه آماده کمک به تیم به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی هستم.

بولت پرسپولیسدر این چند روز پنالتی هم تمرین کرده‌اید؟

ما این کار را در کل فصل انجام می‌دهیم. در تمرین همیشه پنالتی می‌زنیم. این به ما در طول فصل کمک کرد. اگر مربی از من بخواهد یکی از آن‌ها را بزنم، در سوپرجام نشان دادم که همیشه برای زدن پنالتی آماده خواهم بود.

دیدگاه‌ها