کد خبر : 2014979 | 28 فروردين 1403 ساعت 22:35 | 39.6K بازدید | 25 دیدگاه

آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، آرزو دارد در کنار زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو یک وعده شام را صرف کند.

آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد به عنوان یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول در گفتگویی مقابل گری نویل از برنامه اُوِرلَپ نشسته است.

در بخشی از این مصاحبه نویل از او سوال می‌کند که اگر بخواهد سه ستاره بزرگ دنیای فوتبال را به شام دعوت کند، کدام بازیکنان را انتخاب می‌کند؟ الکساندر آرنولد در پاسخ به این سوال گفت: "استیون جرارد، زین‌الدین زیدان و احتمالا کریستیانو رونالدو."

2011594

پاسخ او در نوع خود جالب بود چون به غیر از جرارد که اسطوره لیورپول‌ است، دو اسطوره رئال مادرید را انتخاب کرد که شاید چندان به مذاق طرفداران لیورپول خوش نیاید.

همچنین ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع کناری لیورپول، در مورد جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل صحبت کرده و هشدارهایی در مورد انتخاب جانشین این مربی آلمانی داده است.

با جدایی قطعی یورگن کلوپ از لیورپول و افزایش شایعات انتخاب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، به عنوان جانشین او، هشدارها برای انتخاب مربی بعدی که سکان هدایت قرمزها را برعهده می‌گیرد، شروع شده است.

2011595

خواه روبن آموریم مربی بعدی باشد یا نه، الکساندر آرنولد به عنوان یکی از ستاره‌های این تیم، ویژگی اصلی‌ای را که دوست دارد مربی بعدی‌اش داشته باشد، توضیح داد: «ذهنیت برنده.» او ادامه داد: «تا زمانی که این ذهنیت وجود داشته باشد، مهم نیست که مربی بعدی چه کسی خواهد بود، اما تا زمانی که رختکن این تمایل را نداشته باشد که همیشه برای بردن تلاش کند، انتخاب مربی درست نخواهد بود.

اگر مربی انتخاب شود و به سبک او، این ذهنیت برنده وجود داشته باشد، این انتقال به خوبی انجام می‌شود. در حال حاضر می‌دانم که مربی از من می‌خواهد چطور بازی کنم. می‌دانم که در روز اول پیش فصل قرار است چه کاری انجام دهم اما حالا پیش فصل بعدی کاملا متفاوت خواهد بود.»

دیدگاه‌ها