کد خبر : 2014985 | 28 فروردين 1403 ساعت 23:26 | 19.8K بازدید | 55 دیدگاه

مونتجوئیک ساکت شد

دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)

رونالد آرائوخو در بازی با پاری سن ژرمن با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با مشکل بزرگی مواجه شده است. رونالد آرائوخو که از بهترین بازیکنان این روزهای بلوگراناست، در نیمه اول از زمین اخراج شد.

دلیل پیروزی ۳-۲ بارسلونا در بازی رفت علاوه‌بر درخشش رافینیا، عملکرد عالی بازیکنان خط دفاعی تیم از جمله آرائوخو بود. او نقش زیادی در مهار کیلیان امباپه و دیگر بازیکنان خط حمله پاریسی‌ها داشت و حالا در بازی برگشت بارسا از همان نیمه اول از داشتن او محروم شد.

در دقیقه ۲۹ در یکی از معدود حملات پاری سن ژرمن، در حالی‌که خط دفاعی بارسا کمی جلو کشیده بود، با پاسی از سمت چپ، بارکولا از مدافعان بارسا فرار کرد و صاحب توپ شد. او که در حال ورود به محوطه جریمه بود، با خطای آرائوخو در لبه باکس، سرنگون شد و به زمین افتاد. داور بلافاصله کارت قرمز را از جیبش درآورد و آرائوخو را اخراج کرد.

2011604

پس از لحظاتی عثمان دمبله پشت توپ ایستاد، اما ضربه‌اش دقت زیادی نداشت و با اختلاف نسبتاً زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

ژاوی که تیمش را در دردسر بزرگی می‌دید، تصمیم گرفت لامین یامال را از بازی خارج کند و اینیگو مارتینز، دیگر مدافع تیمش را برای پر کردن جای آرائوخو به زمین بفرستد.

دیدگاه‌ها