کد خبر : 2015001 | 29 فروردين 1403 ساعت 01:06 | 50.8K بازدید | 39 دیدگاه

دی‌یونگ رفت، مرکز زمین به حریف رسید؛

تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند

با خروج دی یونگ بارسلونا در دقایق پایانی میانه میدان را به طور کامل به تیم انریکه واگذار کرد.

تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند

به گزارش "ورزش‌ سه"، بارسلونا که توانسته بود در ورزشگاه پارک دو پرنس نتیجه خوبی بگیرد، با امیدواری زیادی بازی برگشت را آغاز کرد و روی حرکت انفرادی و تماشایی یامال و ضربه رافینیا هم خیلی زود به گل رسید، اما اخراج زودهنگام آرائوخو همه چیز را عوض کرد.

پاریسی‌ها که با تمام توان برای شکستن طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا پا به میدان گذاشته بودند، موفق شدند پیش از پایان نیمه اول با گل دمبله به گل اول دست پیدا کنند و با شروع نیمه دوم هم تا دقیقه 60 دو گل با ضربات ویتینیا و امباپه زدند تا در آستانه یک صعود شیرین قرار بگیرند.

با این حال بارسلونای 10 نفره پس از گل سوم تیم میهمان چند مرتبه‌ای تا به تساوی کشاندن بازی پیش رفت که عکس العمل‌های دوناروما و بی‌دقتی مهاجمینش مانع این اتفاق شد.

2011644

اما می‌توان گفت ضربه نهایی را برای شکست تعویض‌های بارسلونا زد؛ جایی که در دقیقه 82 ژاوی و دستیارانش تصمیم گرفتند برای گلزنی ترکیب تیم را هجومی کنند و فلیکس و فرمین، کانسلو و دی یونگ زمین مسابقه را ترک کردند.

تعویض دی یونگ که مرکز میدان را برای بارسلونا در مقابل بازیکنان حریف حفظ کرده بود، تصمیم عجیب ژاوی بود که سبب شد کنترل میانه میدان به طور کامل در اختیار شاگردان انریکه قرار بگیرد و آنها روی یکی از ضدحملات خود موفق شدند با زدن گل چهارم کار را برای صعود تمام کنند.

دیدگاه‌ها