کد خبر : 2015006 | 29 فروردين 1403 ساعت 01:17 | 75.1K بازدید | 59 دیدگاه

شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها (عکس)

فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن کار شاگردان ژاوی را با گل دقایق پایانی تمام کرد.

شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که پیشتر تجربه زدن چهار گل به بارسلونا را داشته، اما هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بود این کار را انجام بدهد، بازی برگشت را برای درخشش خود انتخاب کرد تا پیش چشم هواداران بارسا شادی کند و مثل سه سال قبل دوباره عامل حذف آبی اناری‌ها شود.

فوق ستاره فرانسوی در دقیقه 61 گل سوم پاری‌سن‌ژرمن را در مسابقه برگشت مقابل بارسلونا زد تا تیمش را در مجموع پیش بیندازد و در آستانه صعود قرار بدهد، اما در دقایق پایانی که شاگردان ژاوی برای زنده کردن امیدهایشان تلاش می‌کردند تا گل تساوی را بزنند، امباپه با فرصت طلبی و شوت محکم در محوطه جریمه گل چهارم را زد و یک شادی جنجالی انجام داد.

2011653

امباپه که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 در ورزشگاه نوکمپ هت‌تریک کرده بود، دوباره در زمین بارسا درخشید و بار دیگر حذف بارسا را مقابل چشمان هوادارانشان رقم زد.

فوق ستاره فرانسوی پس از اینکه از دفع توپ اشتباه ژول کنده استفاده کرد و گل چهارم در بازی برگشت را به ثمر رساند، از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید و به سمت جایگاه تماشاگران رفت و مقابل هواداران بارسلونا که بالای سرشان هواداران پاریسی بودند، خوشحالی جنجالی انجام داد.

2011652

بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن هم که سر از پا نمی‌شناختند، دور امباپه حلقه زدند و با او شادی را ادامه دادند که دخالت داور به خوشحالی آنها پایان داد تا بازی پس از دقیقه 89 هم دوباره از سر گرفته شود.

2011650
2011649

دیدگاه‌ها