کد خبر : 2015022 | 29 فروردين 1403 ساعت 01:55 | 74.3K بازدید | 46 دیدگاه

به این پیروزی افتخار می‌کنیم

انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!

لوئیز انریکه در شب صعود پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مورد اتفاقات بازی و احتمال ماندن کیلیان امباپه صحبت کرد.

انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز انریکه پس از بازی امشب مقابل بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد. این مربی اسپانیایی بازی تیمش را در استادیوم المپیک مونتجوئیک بررسی کرد.

نتیجه بازی؟
ما عالی شروع کردیم. در دقیقه ۱۲ لامین یامال یک حرکت دیدنی انجام داد و بارسا اولین گل را به ثمر رساند. سپس آرائوخو اخراج شد. ما یک بازی کامل از دفاع تا حمله انجام دادیم. بازیکنان ما و من به این پیروزی افتخار می‌کنیم.

2011676

اخراج آرائوخو؟
من معمولا قضاوت نمی‌کنم. من صحنه را ندیده‌ام. سعی می‌کنم هیچ اعتراضی نداشته باشم و درباره دیگر تصمیمات هم صحبت نکنم. امروز تیم ما از نظر بلوغ یک گام به جلو برداشته است. ما مقابل دورتموند بازی خواهیم‌ کرد که قبلاً در مرحله گروهی با آنها روبرو شده‌ایم.

رویارویی با دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی؟
مطمئناً بازی نیمه‌نهایی ما با دورتموند دیوانه‌کننده خواهد بود. دورتموند بسیار خوب بازی می‌کند. آنها با توپ و بدون توپ کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند.

2011675

امباپه می‌ماند؟
بیایید امیدوار باشیم آقای کیلیان امباپه خودش در این مورد صحبت کند. پس از آن، ما نظرمان را می‌گوییم. من یک شاهد خاموش و ساکت هستم.

دیدگاه‌ها