کد خبر : 2015030 | 29 فروردين 1403 ساعت 01:52 | 7.5K بازدید | 8 دیدگاه

فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند

اگر دورتموند موفق شد با چهار گل اتلتیکو مادرید سرسخت را شکست بدهد، این نتیجه بزرگ با ضربه سر تاریخی نیکلاس فولکروگ اتفاق افتاد.

فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند

به گزارش ورزش سه، دورتموند حالا تنها دو مسابقه با فینال ومبلی فاصله دارد. فولکروگ بعد از گل نزدن در ۹ مسابقه و در حالی که در بحران گلزنی شخصی قرار داشت، امشب نقشی بزرگ را در صعود تیمش به دور بعد ایفا کرد، آن هم با ضربه سری استثنایی و زیبا که یکی از بهترین گل‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا است.

این آلمانی بلندقامت در پایان مسابقه درباره قرارداد تابستانی‌اش (۱۵ میلیون یورو از وردربرمن) گفت: باید با اینجور چیزها آرام‌تر برخورد کنیم. من هرگز این چیزها را در دوران حرفه‌ای‌ام تجربه نکرده‌ام و اکنون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با دورتموند هستم. مهم نیست در ۹ بازی گل زده بودم یا نه، مهم این است در حال حاضر در چه موقعیتی هستیم.

فولکروگ ادامه داد: می‌خواهم اینجا کارم را تا آنجایی که جا دارد پیش ببرم. وضعیت در تیم رقابتی دورتموند برای بازیکنان آسان نیست و من همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را انجام بدهم. مربی و تیمم همیشه از من حمایت کرده‌اند. امروز یک گل بسیار مهم زدم و امیدوارم این بازکننده یک مسیر بزرگ در رقابت‌های این فصل برای خودم و دورتموند باشد.

دیدگاه‌ها