کد خبر : 2015037 | 29 فروردين 1403 ساعت 08:47 | 44.1K بازدید | 46 دیدگاه

تیلور توئلمن:

آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید

تیلور توئلمن، ستاره سابق تیم ملی آمریکا، از تاثیر باورنکردنی لیونل مسی بر فوتبال این کشور در داخل و خارج از زمین تمجید کرد‌.

آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تابستان سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و با پیوستن به باشگاه اینتر میامی بازی در لیگ فوتبال آمریکا را تجربه کند.

این ستاره آرژانتینی در طول این مدت مصدومیت‌های متفاوتی را تجربه کرد اما تا به حال در فصل ۲۰۲۴ موفق شده پنج گل برای تیمش به ثمر برساند که آخرین آنها در جریان دیدار برابر کانزاس سیتی بود که با پیروزی این تیم به پایان رسید و ۷۲ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاند.

2010607

توئلمن در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت: "۷۲ هزار نفر به ورزشگاه آمدند تا یک بازی معمولی در لیگ فوتبال آمریکا را ببینند که این چهارمین بازی با بیشترین تعداد تماشاگر در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها بود.

از زمانی که مسی در این لیگ حضور پیدا کرده است تمامی بلیت‌ها در عرض کمتر از یک هفته به صورت کامل به فروش می‌رسند. این قدرتی است که او دارد و هر بار می‌تواند چیزی که مردم برای تماشای آن به ورزشگاه می‌آیند مانند گل، پاس گل و پیروزی را به آنها ارائه کند. اینجاست که باید از خودمان بپرسیم آیا آمریکا دوباره چنین چیزی را خواهد دید؟ من بعید می‌دانم.

دیدگاه‌ها