کد خبر : 2015038 | 29 فروردين 1403 ساعت 09:02 | 18.3K بازدید | 21 دیدگاه

خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، آماده است تا تیمش را در دیدار حساس برابر بایرن مونیخ همراهی کند.

خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال چهارشنبه شب در چهارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ قرار بگیرد و بازی حساسی را برابر این تیم برگزار کند.

این دو تیم در دیدار رفت که هفته گذشته در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال برگزار شد به تساوی ۲ -۲ رضایت دادند و حالا این بازی حساس و تماشایی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد.

2006791

یکی از نگرانی‌های بزرگ توپچی‌ها مصدومیت اودگارد در دیدار برابر استون ویلا که با شکست این تیم به پایان رسید بود. این بازیکن که در طول این فصل نقش مهمی را در ترکیب آرسنال ایفا کرده است در این دیدار و در دقیقه ۷۹ به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

آرتتا پس از پایان بازی توضیحی درباره شرایط و میزان جدی بودن مصدومیت ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این فصل نداد و این موضوع نگرانی بیشتر هواداران این تیم را به دنبال داشت‌.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که این ستاره نروژی در تمرینات امروز آرسنال حضور داشته و بدون هیچ مشکلی دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کرده است. به نظر می‌رسد که او مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال در بازی برابر بایرن نداشته باشد.

دیدگاه‌ها