کد خبر : 2015046 | 29 فروردين 1403 ساعت 09:46 | 59.7K بازدید | 53 دیدگاه

هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم

ژول کنده، ستاره فرانسوی بارسلونا، به بازیکنان این تیم هشدار داد که بازی با رئال مادرید در پیش است و حق افت و ناراحتی ندارند.

هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی 1-4 مقابل این تیم شکست خورد تا از صعود به دور بعدی بازمانده باشد. 

این تیم در ابتدا موفق شد با تک گل رافینیا از حریف پیش بیفتد تا کار شاگردان لوئیس انریکه برای بازگشت به بازی، خصوصا با توجه به شکست در بازی رفت بسیار سخت به نظر برسد اما بازیکنان پی اس جی موفق به انجام این کار شدند تا به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کنند. 

2011718

کنده پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این شکست صحبت کرد: «این باخت برای ما بسیار دردناک است. ما اشتیاق بسیاری داشتیم که بتوانیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم. این موقعیت بسیار خوبی بود. باختن به این شکل واقعا بدشانسی است. 

باید بدانیم که حق ناراحتی و حق افت کردن نداریم. ما بازی برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو را در یپش داریم. شاید به یک یا دو روز نیاز داشته باشیم که بتوانیم خودمان را بازیابی کنیم. برای پیروزی برابر رئال به مادرید سفر خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها