کد خبر : 2015149 | 29 فروردين 1403 ساعت 16:44 | 6.1K بازدید | 14 دیدگاه

مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود؛

شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی را دارد

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، معتقد است که فردا در اولین دیدار خود برابر افغانستان، جدالی چالش برانگیز را خواهند داشت.

شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی را دارد

به گزارش ورزش سه، ماجراجویی ملی‌پوشان فوتسال ایران از فردا آغاز خواهد شد و شوالیه‌های وحید شمسایی در اولین گام خود باید تیم ملی افغانستان را کنار بزنند. حریفانی که کاملا از یکدیگر شناخت کافی دارند و همین مسئله جذابیت بازی را دوچندان کرده است. به خصوص که تیم ملی افغانستان را « ایران کوچولو » لقب داده‌اند و یکی از شگفتی‌‌سازهای احتمالی به شمار می‌روند. در سوی دیگر غول فوتسال آسیا برای به رخ کشیدن قدرتش، بی‌ترحم مقابل کشور همسایه به میدان خواهد رفت.

*وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص دیدار حساس تیمش برابر افغانستان گفت: از ۳۵ روز قبل از آغاز این مسابقات اردوی آماده سازی خود را شروع کردیم که شامل ۳ بازی دوستانه با تیم‌های ملی ویتنام، مراکش و نیوزلند در شهر «هوشی مین» بود. حسین طیبی نتوانست به دلیل مصدومیت به موقع به این بازی‌ها برسد با این حال، با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان مهممان، تیم ایران آمادگی خوبی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار است.

*اسطوره فوتسال جهان از دیدگاه فنی‌اش نسبت به اولین حریف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ادامه داد: افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

تیم‌های ملی ایران و افغانستان، فردا از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در اولین دیدارشان به مصاف همدیگر خواهند رفت. این نخستین تقابل رسمی دو تیم در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود

دیدگاه‌ها