کد خبر : 2015201 | 29 فروردين 1403 ساعت 20:38 | 308.1K بازدید | 97 دیدگاه

خوشحالی جنجالی: حالا سکوت کنید

زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)

سعید عزت‌اللهی با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه موفق به گلزنی برای تیمش شده است.

زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار می‌شود که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه 12 روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند.

ویدئو: 330249

در این صحنه پرتاب اون از سمت چپ انجام شد و در حالی به عزت‌اللهی رسید که کمتر کسی تصور می‌کرد او از این نقطه اقدام به شوت‌زنی کند اما ستاره ملیپوش تیم ایران با شوت دیدنی دروازه حریف را فرو ریخت.

2012007

سعید عزت شوت خود را سرضرب و استثنایی به سمت دروازه حریف زد و توپ را در گوشه دروازه امیرمحمد شمبیه قرار داد تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ امارات را به نام خود بزند.

2012008

عزت‌اللهی که در این بازی نمایش خوبی را ارائه کرده است، بعد از این گل، انگشت خود را روی دهانش گذاشت تا خوشحالی جنجالی را انجام دهد و احتمالا هواداران النصر را به سکوت فرا بخواند.

نکته جالب اینکه سعید در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند اما به شکلی جالب روی گل‌های تیمش اثرگذار بوده و توانسته خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیمش مطرح کند.

دیدگاه‌ها