کد خبر : 2015203 | 29 فروردين 1403 ساعت 20:42 | 11.8K بازدید | 13 دیدگاه

درخشش بی‌فایده قربانی در شکست سنگین؛

روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد

اورنبورگ با وجود گلزنی هافبک ایرانی خود مقابل دینامو مسکو شکست خورد.

روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که دوباره محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل تیم دینامو مسکو قرار گرفت.

محمد قربانی در زمانی که دینامو مسکو با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده و به دنبال کسب پیروزی مقابل اورنبورگ بود، توانست امیدهای تیمش برای بازگشت به مسابقه و رسیدن به نیمه نهایی رقابت‌های روسیه کاپ را زنده کند و یک گل ارزشمند بزند که بی‌فایده بود.

2012015

هافبک ایرانی اورنبورگ که در نخستین حضور ثابت خود برای اورنبورگ در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی مقابل اسپارتاک مسکو شده بود، در دقیقه 68 مسابقه امروز هم توانست دروازه دینامو مسکو را باز کند و با فرار به محوطه جریمه حریف‌شان و فرصت طلبی گل اول تیمش را بزند.

یاران قربانی پس از این گل نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند تا در صعود به نیمه نهایی روسیه کاپ ناکام بمانند و دینامو مسکو به روند خوب خود ادامه بدهد.

قربانی در روزی که سپاهان و تیم سابقش موفق به کسب پیروزی در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن شد، توانست دومین گل خود با پیراهن اورنبورگ را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها