کد خبر : 2015220 | 29 فروردين 1403 ساعت 21:43 | 22.3K بازدید | 17 دیدگاه

خاطره‌ای جالب از فغانی و تونی کروس

یکی از صحنه‌های جالب داوری علیرضا فغانی را می‌توان به برخورد او با تونی کروس در دیدار آلمان و مکزیک عنوان کرد.

خاطره‌ای جالب از فغانی و تونی کروس

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی به‌عنوان پرافتخارترین داور ایران که سابقه قضاوت در رویدادها و تورنمنت‌های معتبر فوتبال جهان را در کارنامه دارد، یکی از ماندگارترین صحنه‌های قضاوت در جام جهانی را به خود اختصاص داده بود.

او در جام جهانی روسیه در شرایطی قضاوت دیدار آلمان و مکزیک را عهده‌دار بود که تنشی جالب با تونی کروس را به جا گذاشت که با واکنش‌های زیادی همراه بود؛ آلمان در این بازی با یک گل مقابل مکزیک شکست خورد. در این صحنه مورد اشاره تونی کروس ستاره وقت آلمان که پیش‌بینی می‌کرد مدافع مکزیک روی او مرتکب خطا شده اما علیرضا فغانی خطای هند کروس را اعلام می‌کند که با اعتراض تندی از سوی وی همراه شد. فغانی در این لحظه با دست خود کروس را دور می‌کند که در آن مقطع واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

محمدرضا منصوری که در آن بازی به عنوان کمک داور علیرضا فغانی را همراهی می‌کرد خاطره‌ای جالب از این اتفاق در گفت‌وگویی که در آنتن داشت مطرح کرد: وقتی به هتل برگشتیم همه درباره این صحنه حرف می‌زدند. یادم هست که داوران دیگر همین حرکت را اجرا می‌کردند و با شوخی می‌گفتند به ما نزدیک نشو!

وی ادامه داد: هر داوری شخصیت خاصی دارد. مسلما آقای فغانی در آن صحنه تصمیم درستی گرفت. این حرکت مختص خودش است. مسلما نمی‌توان گفت که همه داوران این شخصیت را دارند که بتوانند در چنین صحنه‌هایی این رفتار را داشته باشند.

بولت پرسپولیسگفت‌وگوی کامل محمدرضا منصوری داور بازنشسته فوتبال ایران درباره حواشی جالب و جنجالی دوران داوری‌اش فردا از آنتن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها