کد خبر : 2015231 | 29 فروردين 1403 ساعت 22:31 | 16.8K بازدید | 9 دیدگاه

مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)

هواداران سپاهان در فضای مجازی ابهاماتی درباره دلیل غیبت رضا اسدی مطرح کرده‌اند.

مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آنها که این روزها تیم‌شان شرایط خوبی ندارد، پس از اینکه متوجه غیبت ناگهانی رضا اسدی در مصاف با ذوب‌آهن شدند، این موضوع را به احتمال درگیری این بازیکن با ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم ارتباط دارند که رابطه خوبی با او ندارد.
اما در واقع دلیل محرومیت رضا اسدی محرومیت و 4 کارته شدن بوده که سبب شد این بازیکن کلیدی در مصاف با ذوب‌آهن شانس حضور در ترکیب را نداشته باشد و البته در کنار سایر غایبان سپاهان نظیر دانشگر و یوسفی از جایگاه ویژه تماشاگر مسابقه شده بود.
این محرومیت اسدی به دلیل دریافت کارت زرد در 4 مسابقه ذوب‌آهن (بازی رفت)، پرسپولیس (بازی رفت)، فولاد خوزستان (بازی رفت) و نساجی مازندران (بازی برگشت) ایجاد شده و به همین دلیل او شرایط حضور در فهرست تیم را نداشت.

2012067
سپاهان در مصاف با ذوب آهن رضا اسدی و آریا یوسفی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. دانشگر و حسین نژاد هم دو مصدوم این تیم بودند.

با وجود پیروزی سپاهان در دربی اصفهان هواداران هنوز با کادر فنی تیم رابطه خوبی ندارند و به همین دلیل شایعات زیادی پیرامون اردوی طلایی پوشان در این روزهای سخت ایجاد می‌شود، که آخرین مورد مربوط به دلیل غیبت رضا اسدی بوده است.

دیدگاه‌ها