کد خبر : 2015236 | 29 فروردين 1403 ساعت 22:43 | 35.2K بازدید | 29 دیدگاه

شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند

با اعلام برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر حالا مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌تواند تکلیف خود را با یورو و لیگ برتر مشخص کند.

شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند

به گزارش "ورزش سه"، هر چند هنوز برنامه رسمی لیگ برتر در هفته‌های پایانی اعلام نشده اما طبق اعلام سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات فصل جاری لیگ برتر یازدهم خردادماه به پایان خواهد رسید. 

با این حساب با در نظر گرفتن اینکه مسابقات یورو 2024 از تاریخ 24 خردادماه در آلمان آغاز می‌شود و تیم ملی گرجستان یکی از 24 تیم حاضر در این رقابت‌هاست شاید گولسیانی در تعامل بین باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال گرجستان تا بازی هفته سی‌ام در خدمت باشگاهش بماند و با توجه به نیاز سرخ‌ها به او برای تیم باشگاهی خود به میدان برود. 

این مسئله با توجه به اینکه گولسیانی جزء بازیکنان اصلی تیم ملی گرجستان به حساب نمی‌آید محتمل به نظرمی‌رسد ضمن اینکه اصلا این احتمال وجود دارد که نام او در فهرست نهایی تیم ملی کشورش برای یورو قرار نگیرد که اینطوری خیال پرسپولیس راحت‌تر خواهد شد. 

به هر حال اگر گولسیانی برای یورو به تیم ملی کشورش دعوت شود اما با تعامل تا روز پایانی فصل که حدود دو هفته با شروع جام ملت‌های اروپا فاصله دارد، پرسپولیس را همراهی کند در صورت صعود سرخ‌ها به مراحل پایانی جام حذفی تنها در دیدارهای مراحل نیمه نهایی و احتمالا فینال این رقابت‌ها که هفته آخر خرداد برگزار می‌شود در اختیار پرسپولیس نخواهد بود.

دیدگاه‌ها