کد خبر : 2015305 | 30 فروردين 1403 ساعت 09:47 | 49.3K بازدید | 154 دیدگاه

طعنه ستاره سیتی: فقط یک تیم در زمین دیدم

رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، از شکست تیمش برابر رئال مادرید بسیار ناراحت به نظر می‌رسد.

طعنه ستاره سیتی: فقط یک تیم در زمین دیدم

به گزارش "ورزش سه،" منچسترسیتی شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازمانده باشد.

شاگردان پپ گواردیولا خیلی زود با گل رودریگو از حریف عقب افتادند و در دقیقه ۷۶ توانستند این گل را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشاند، اما توپ و میدان در اکثر دقایق این دیدار در دست بازیکنان سیتی بود و آنها فرصت زیادی برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند، هرچند در نهایت بازنده میدان شدند.

2012196

رودری پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «چیزی وجود ندارد که برای آن بخواهیم حسرت بخوریم چون گاهی فوتبال همین است. فردا باید از خواب بیدار شویم و از جا برخیزیم چون بازی‌های بسیاری داریم که باید برای آنها تلاش کنیم.

صادقانه باید بگویم که من امروز در زمین فقط یک فیلم دیدم. آنها دفاع کردند و می‌دانستند که چطور باید به ما ضربه بزنند و ما هم می‌دانستیم که رئال مادرید حریف سرسختی است. اما از نظر من، ما باید صعود می‌کردیم چون شانس بیشتری داشتیم. در ضربات پنالتی شانس طبق معمول یار رئال مادرید بود. به آنها تبریک می‌گویم.»

دیدگاه‌ها