کد خبر : 2015309 | 30 فروردين 1403 ساعت 10:00 | 11.6K بازدید | 82 دیدگاه

هری‌کین: انتظار از بایرن قهرمانی در چمپیونزلیگ است

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، از برد مقابل آرسنال لذت می‌برد و آن را باورنکردنی توصیف کرد.

هری‌کین: انتظار از بایرن قهرمانی در چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، هری کین یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ در شب برتری مقابل آرسنال بود و از حذف این تیم انگلیسی لذت برد. باواریایی‌ها با ضربه سر یوشوا کیمیش بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به نفع خود تمام کردند.

شاگردان توماس توخل در مجموع با نتیجه 3-2 پیروز شدند و هری کین در بازی رفت یک گل به ثمر رسانده بود. کاپیتان انگلیس و بازیکن سابق تاتنهام که در 21 بازی مقابل آرسنال 15 گل به ثمر رسانده، پس از بازی شب گذشته به تی‌ان‌تی اسپورتس گفت: "بله یک برد باورنکردنی بود. فصل سختی برای ما بوده، مجبور شده‌ایم بجنگیم. می‌دانستیم که با حضور هواداران خود می‌توانیم در خانه نتیجه متفاوتی بگیریم.

2012202

بازی سختی بود و خیلی فشرده پیش رفت. گل یوشوا کیمیش فوق العاده بود. رسیدن به نیمه نهایی برای ما یک دستاورد بزرگ است و می‌توانیم از آن لذت ببریم. فکر می‌کنم در نیمه اول این نوع بازی‌ها شما همیشه کمی سردرگم هستید. ما بین دو نیمه گفتیم که می‌خواهیم سرعت را بالا ببریم و تهاجمی باشیم.

این بازی‌ها همیشه سخت هستند و شما فقط باید از آن‌ها عبور کنید. این انتظار وجود دارد که تلاش کنیم و قهرمان چمپیونزلیگ شویم. ما 11 سال متوالی قهرمان لیگ شدیم، بنابراین شاید کمی از ریتم خارج شده‌ایم. این نباید اتفاق بیفتد. حالا باید از لیگ قهرمانان لذت ببریم و سعی کنیم برای بازی شنبه آماده شویم."

دیدگاه‌ها