کد خبر : 2015316 | 30 فروردين 1403 ساعت 10:58 | 62.5K بازدید | 53 دیدگاه

اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!

آندری لونین، ستاره اوکراینی رئال مادرید، می‌گوید لوکا مودریچ در مهار ضربات پنالتی به او کمک کرده است.

اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از محله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچستر سیتی به مصاف این تیم رفت و موفق شد در ضربات پنالتی آنها را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی خیلی زود در این بازی از حریف پیش افتادند و در اکثر دقایق هم این برتری را حفظ کردند، اما گلی که کوین دی بروینه به ثمر رساند باعث شد که بازی به تساوی کشیده شود و ضربات پنالتی تکلیف تیم صعودکننده به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را مشخص کند.

2012215

لونین ستاره بی چون و چرای تیمش در ضیافت پنالتی‌ها بود و موفق شد دو پنالتی از برناردو سیلوا و متئو کواچیچ را مهار کند تا نقش مهمی را در پیروزی تیمش در این بازی حساس برابر رقیبی قدرتمند که مدافع عنوان قهرمانی بود ایفا کرده باشد.

او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «خسته هستم اما باید بگویم که خوشحال‌ترین مرد روی زمینم. می‌دانستم که پنالتی متئو کواچیچ به کدام سمت می‌رود و به همین دلیل توانستم آن را به خوبی مهار کنم. شرایط در کشور من بسیار دشوار است. به همین دلیل اینکه هر روز در تمرینات حضور پیدا کنم کار آسانی نیست. من می‌خواهم از همه کسانی که در این مسیر به من کمک کردند و از من حمایت کردند تشکر کنم.

مشخصا ما پیش از این بازی روی ضربات پنالتی با مربیان خودمان تمرین کرده بودیم باید بگویم که مودریچ هم با توصیه‌هایی که به من کرد در مهار این ضربات کمک بسیاری کرد.»

دیدگاه‌ها