کد خبر : 2015364 | 30 فروردين 1403 ساعت 14:20 | 49.9K بازدید | 49 دیدگاه

طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)

سارا گوندوگان، همسر ایلکای گوندوگان، از اظهارات همسرش پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان دفاع کرد.

طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه‌شنبه شب در ورزشگاه خانه گشت در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد تا از سود به مرحله بعدی باز بماند.

گوندوگان پس از پایان بازی از این نتیجه بسیار ناراحت و عصبانی بود و انتقادات تندی را علیه رونالد آرائوخو که در نیمه اول اخراج شد و باعث شد که بارسلونا بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد مطرح کرد، اظهاراتی که چندان به مذاق بازیکنان و حتی بسیاری از هواداران این تیم خوش نیامد.

بعضی از بازیکنان بارسا مانند ژول کنده و سرخی روبرتو با انتشار پیام‌هایی به صورت غیرمستقیم به این بازیکن پاسخ دادند و مدعی شدند که بارسلونا تیمی است که بازیکنانش در کنار هم می‌بازند و در کنار هم می‌برند تا به این شکل به اظهارات مطرح شده از سوی او اعتراض کرده باشند. 

جو به وجود آمده علیه این ستاره آلمانی باعث شد که همسرش دست به کار شود و پیامی را در صفحه رسمی اینستاگرامش در حمایت از او منتشر کند. او با انتشار عکسی از گوندوگان که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن سیتی بالای سر برده است نوشت: «این مرد بسیار سختکوش است. نظرات فوتبالی او برای پیشرفت کردن مطرح می‌شوند و با تمام وجودش برای این تیم تلاش می‌کند. روحیه و ذهنیت او روحیه و ذهنیت فتح سه‌گانه است.»

2012298

دیدگاه‌ها