کد خبر : 2015373 | 30 فروردين 1403 ساعت 15:22 | 18K بازدید | 34 دیدگاه

پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، مشتاقانه منتظر رویارویی با جود بلینگام، هم‌تیمی‌اش در انگلیس، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با شکست آرسنال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است. بازی رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید و تیم آلمانی موفق شد در بازی برگشت با گل یوشوا کیمیش 1-0 برنده شود.

در دیگر بازی شب گذشته رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی گل بزند و جود بلینگام یکی از مهره‌های تیمش در صعود به دور بعدی بود. هری کین اعلام کرده که از این "جنگ" بین خودش و بلینگام هیجان زده است.

هری کین در پاسخ به این سوال که آیا منتظر بازی مقابل بلینگام است یا خیر، گفت: "مطمئنا مشتاقم، جود فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته، او واقعاً یک بازیکن بزرگ است، بنابراین به صورت واضح برای او خوشحالم. اما این جنگی دیگر علیه تیم او (رئال مادرید) خواهد بود.

2012315

ما هر دو به خارج از کشور رفتیم تا تلاش کنیم از بازی در این شب‌های بزرگ در لیگ قهرمانان و یا نیمه نهایی‌های جذاب لذت ببریم، بنابراین مطمئناً هدف هر دوی ما لذت بردن از این بازی است‌‌. مطمئنم که هواداران انگلیسی زیادی هم ما را تماشا خواهند کرد، اما ما فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم. البته که من به او سلام خواهم کرد، اما زمانی که هر دو به زمین رفتیم، هدف این است که برای تیم خود بهترین بازی را بکنیم."

دیدگاه‌ها