کد خبر : 2015476 | 31 فروردين 1403 ساعت 02:44 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

پورموسوی مزد خرید نیم فصلش را گرفت

ساویو روبرتو مرد محبوب اهواز و استقلالش!

ساویو روبرتو بازیکن تعویضی استقلال خوزستان روی دو گل این تیم تاثیرگذار بود.

ساویو روبرتو مرد محبوب اهواز و استقلالش!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن برزیلی استقلال خوزستان پس از ورود به زمین و حضور در خط هافبک استقلال خوزستان شرایط مسابقه را به سود این تیم تغییر داد.

سایو روبرتو بازیکن برزیلی استقلال خوزستان در بازی با گل‌گهر سیرجان روی نیمکت قرار گرفته بود و تا اواسط نیمه دوم روی نیمکت حضور داشت و فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده بود.

روبرتو در دقیقه 54 به زمین آمد و در میانه میدان حضور پیدا کرد و پس از آن تمام توپ‌های استقلال خوزستان به او ختم می‌شد و بازیکنان این تیم چشم به خلاقیت و درخشش این بازیکن داشتند، حضور او تا حدودی به روند هجومی استقلال کمک کرد اما هافبک‌های گل‌گهر این بازیکن را مهار کرده بودند و فرصت چندانی برای خلق موقعیت پیدا نکرد.

2012458

در دقایق پایانی مسابقه ساویو نزدیک به محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ارسال نرم و خوبی که برای آسو رستم انجام داد زمینه‌ساز گل اول استقلال خوزستان شد تا امید به اردوی این تیم بازگردد.

ساویو روی گل دوم استقلال هم تاثیرگذار بود، او با حضور به موقع در محوطه جریمه و دخالت روی توپ ارسالی باعث شد تا مدافع گل‌گهر دفع ناقصی داشته باشد و گل دوم استقلال هم در دقیقه 92 وارد دروازه گل‌گهر شود.

این بازیکن برزیلی پس از حضور در زمین تاثیرگذار بود و در روند بازی استقلال خوزستان تغییر ایجاد کرد تا این تیم یک امتیاز ارزشمند مقابل گل‌گهر سیرجان به دست آورد.

دیدگاه‌ها