کد خبر : 2015477 | 30 فروردين 1403 ساعت 21:50 | 34.1K بازدید | 50 دیدگاه

کاری که باید می‌کردیم بردن بود؛

واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم

اوسمار ویرا می‌گوید یک بازی بیشتر از استقلال دارند و وظیفه‌شان که بردن بازی بود را انجام داده‌اند.

واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خبرنگاران آبادانی کنفرانس خبری اوسمار را تحریم کرده بودند، سرمربی برزیلی سرخ‌‌ها در میکسدزون حاضر شد و گفت: می‌دانید که بازی کردن اینجا چقدر سخت است. نتیجه ۳-۰ یک نتیجه عالی محسوب می‌شود. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

ویدئو: 330362

او درباره به صدر رسیدن پرسپولیس گفت: می‌دانیم که یک بازی از تیم رقیب بیشتر انجام داده‌ایم. کاری که باید می‌کردیم بردن بازی بود و این کار را کردیم.

اوسمار درباره مصدومیت عالیشاه گفت: امید یک بازیکن خیلی مهمی برای ماست به‌خصوص در این دوره و امیدواریم که مصدومیتش خیلی دشوار نباشد و باید منتظر نتیجه MRI باشیم.

اوسمار درباره درخواست استفاده از VAR گفت: درواقع به نظرم VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی در این لحظه از تصمیم باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره باخبر نیستم هرتصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

او درباره روند پرسپولیس و جام حذفی عنوان کرد: ما همه بازی‌ها را مهم درنظر می‌گیریم. جام حذفی هم خیلی مهم است چون بعد از یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعدی برویم؛ به همین دلیل با تمام قوا و تمام بازیکنانی که بتوانند در این بازی کمک کنند، استفاده می‌کنیم.