کد خبر : 2015486 | 30 فروردين 1403 ساعت 22:14 | 43.4K بازدید | 16 دیدگاه

سردار آزمون به میلان رسید

نام مهاجم ایرانی رم در فهرست نفرات تیمش مقابل روسونری دیده می‌شود.

سردار آزمون به میلان رسید

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که آخرین بازی خود برای آ. اس. رم را قبل از فیفا دی و در دیدار مقابل ساسولو در سری آ انجام داده و حضور تعویضی در زمین داشت، طی یک ماه اخیر به دلیل مصدومیت نتوانست در رقابت‌های باشگاهی به میدان برود که امشب ممکن است این طلسم شکسته شود.

ستاره ایرانی رم در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی خارج شد و پس از آن هم در سه هفته متوالی سری آ ایتالیا و یک دیدار لیگ اروپا غایب بود که امشب این روند به پایان رسید.

سردار آزمون پس از عدم حضور در چهار مسابقه پیاپی باشگاهی مقابل لچه، لاتزیو، میلان و اودینزه، امشب دوباره به فهرست نفرات جالوروسی بازگشته و جزء نفرات ذخیره تیمش در جدال برگشت برابر روسونری است.

تیم فوتبال آ. اس. رم از ساعت 22:30 امشب (به  وقت ایران) و در حالی‌که سردار آزمون را جزء نفرات ذخیره دارد، در ورزشگاه المپیکو به مصاف آ. ث. میلان می‌رود و امیدوار به کسب پیروزی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا است.

شاگردان دنیله ده‌روسی در دیدار رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیدند و امشب شرایط خوبی برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا دارند.

دیدگاه‌ها