کد خبر : 2015507 | 31 فروردين 1403 ساعت 04:40 | 20.7K بازدید | 4 دیدگاه

سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!

سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو بالاخره با هم در ترکیب پرسپولیس ماندند.

سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا در نیم فصل دوم و بعد از جذب محمد خدابنده‌لو غالبا این بازیکن را به جای سروش رفیعی به بازی می‌فرستاد اما در آبادان تغییر رویه داد.

در شرایطی که با مصدومیت زودهنگام و تعویض عالیشاه در همان ده دقیقه ابتدایی بازی روند تعویض‌های اوسمار در نیمه دوم تغییر کرد دقیقه 75 هم ترابی برخلاف همیشه تعویض نشد و اورونوف و آل‌کثیر از زمین بیرون رفتند تا خدابنده‌لو و بابایی جای این دو نفر را بگیرند.
با حضور خدابنده‌لو ماندن سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس، در 20 دقیقه پایانی مسابقه (با احتساب وقت‌های تلف شده) سروش و ریگی کنار هم ماندند، وحید امیری به پست هافبک راست رفت، ترابی در جناح چپ بازی کرد تا اینکه صادقی جای او را گرفت و ابوالفضل بابایی هم مهاجم نوک شد.

در این ترکیب محمد خدابنده‌لو برای نخستین‌بار یک پله جلوتر و در پست هافبک آزاد پشت مهاجم نوک بازی کرد تا تجربه تازه‌ای در ترکیب تیمش داشته باشد. البته با توجه به شرایط مسابقه و اینکه پرسپولیس با سه گل از میزبانش جلو افتاده و نیازی به گل‌های بیشتر نداشت خدابنده‌لو مثل بیشتر بازیکنان فاز حمله پرسپولیس بیشتر در صدد کنترل توپ و چرخاندن آن در زمین حریف برآمد و در این کار نیز موفق بود.

دیدگاه‌ها