کد خبر : 2015535 | 31 فروردين 1403 ساعت 00:42 | 18.4K بازدید | 18 دیدگاه

خداحافظی روسونری با اروپا

رم ۲-۱ میلان: صعود در شب باشکوه المپیکو

رم با پیروزی ۲-۱ برابر میلان و برتری ۳-۱ در مجموع دو دیدار، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

رم ۲-۱ میلان: صعود در شب باشکوه المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های درخشان رم با دنیله ده‌روسی ادامه دارد. آنها امشب علی‌رغم ۱۰ نفره شدن و تعویض اجباری روملو لوکاکو و پائولو دیبالا، میلان را در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۲-۱ شکست دادند.

ویدئو: 330378

بازی آرام آغاز شد و رم کم کم به کمک جو عالی ورزشگاه المپیکو، توانست بر بازی چیره شود. پس از لحظاتی که مالکیت را در اختیار داشتند، آنها موفق شدند به گل اول برسند. در دقیقه ۱۲ شوت زیبای لورنزو پلگرینی در پشت محوطه جریمه به تیر عمودی برخورد کرد اما در برگشت جانلوکا مانچینی دروازه را باز کرد.

2012551

پس از گل اول، بازی کمی افت کرد و سپس ۱۰ دقیقه بعد رم به گل دوم هم رسید. این‌بار ارسال کوتاه لوکاکو به روی دروازه را مدافع میلان برگشت داد اما توپ در ادامه به دیبالا رسید و او با شوتی زیبا بازی را ۲-۰ کرد.

2012552

شش دقیقه بعد لوکاکو به دلیل مصدومیتی که در جریان به ثمر رسیدن گل دوم به آن دچار شد، زمین بازی را ترک کرد و جایش را به تامی آبراهام داد.

در دقیقه ۳۱ مهمت زکی چلیک پس از تکل خطرناک بر روی پای رافائل لیائو و جلوگیری از ضدحمله میلان، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

2012553

این پایان بداقبالی‌های رم در نیمه اول نبود. در دقیقه ۴۳ هم دیبالا به دلیل مصدومیت درخواست تعویض داد و دیه‌گو یورنته به جای او وارد زمین شد.

با این وجود اما میلان نتوانست هیچکدام از گل‌ها را جبران کند و دو تیم با نتیجه ۲-۰ به سود رم به رختکن رفتند.

در نیمه دوم رم با توجه به ۱۰ نفره شدن و از دست دادن دو ستاره خط حمله‌اش تغییر تاکتیک داد و روندی کاملا دفاعی به خود گرفت.

در دقیقه ۴۸ یوویچ می‌توانست بازی را ۲-۱ کند اما ضربه خطرناک او ابتدا توسط دفاع بلاک شد و سپس به اسویلار رسید.

در ادامه میلان مالکیت را در اختیار داشت اما بازیکنان رم که کاملا در زمین خود در حال دفاع بودند، به خوبی از دروازه‌شان محافظت کردند و به حریف اجازه پیش‌روی ندادند.

در دقیقه ۶۹ پیولی تصمیم گرفت کریستین پولیشیچ و یونوس موساه را از زمین خارج کند و نواه اوکافور و الساندرو فلورنزی را به زمین بفرستد اما این تعویض‌ها هم گره‌ای از کار میلان باز نکردند و آنها در آستانه حذف بودند.

دفاع رم به خوبی میلان را از خلق حمله عاجز کرده بود و دقایق یکی پس از دیگری می‌گذشتند. در دقیقه ۸۵ متئو گابیا با ضربه سری عالی بازی را ۲-۱ کرد.

2012554

با این حال در دقایق پایانی میلان دیگر نتوانست دروازه رم را تهدید کند و نیمه دوم هم با پیروزی رم به اتمام رسید تا شاگردان ده‌روسی با پیروزی ۳-۱ در مجموع به مرحله نیمه‌نهایی برسند.

دیدگاه‌ها