کد خبر : 2015546 | 31 فروردين 1403 ساعت 01:34 | 6.2K بازدید | 14 دیدگاه

درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید

ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، بعد از حذف از لیگ اروپا از طرفداران این تیم درخواست حمایت کرد.

درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد اما از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لیورپول در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 3-0 شکست خورده بود و برد امشب به آن‌ها کمک نکرد تا به دور بعدی صعود کنند.

تیم تحت هدایت یورگن کلوپ امید زیادی داشت تا در آخرین فصل حضور این مربی بتواند به یک جام اروپایی دست پیدا کند اما با شکست مقابله تیم ایتالیایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

2012586

ویرژیل فن دایک پس از بازی گفت: "به آتالانتا تبریک می‌گویم. هفته گذشته صدمه زیادی دیدیم. ما بسیار ضعیف بودیم و آن‌ها یک بازی عالی را به نمایش گذاشتند. هفته گذشته کار را خیلی سخت کردیم.

ما باید خیلی سریع از این شکست برگردیم. ما برای آخرین هفته‌ها به همه نیاز داریم. هفته گذشته به نوعی حذف ما مشخص شد و این چیزی است که همه ما باید از آن ناراحت شویم. برای 6 بازی آخر فصل، جایی که هر چیزی ممکن است، بیش از هر زمان دیگری به هواداران خود نیاز داریم."

بولت پرسپولیسناراحتی از شکست؟

ما تلاش کردیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم، اما 2-0 پیش نیفتادیم. تمام اعضای تیم به دنبال گل دوم و سوم بودند اما به دست نیامد. به‌طور کلی، مشخص است که بازی بسیار بهتری نسبت به هفته گذشته داشتیم اما کافی نبود. فکر می‌کنم در نیمه اول ما بهتر بودیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم. به نظرم گل دوم خیلی می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد."

دیدگاه‌ها