کد خبر : 2015554 | 31 فروردين 1403 ساعت 02:37 | 32.6K بازدید | 34 دیدگاه

ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم

دانیله ده‌روسی عملکرد دفاعی رم مقابل میلان در لیگ اروپا را با رئال مادرید مقایسه کرد.

ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رم توانست با پیروزی ۲-۱ در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به نیمه‌نهایی راه یابد. دنیله ده‌روسی در نشست خبری پس از بازی در مورد عملکرد خوب تیمش و صعود به مرحله بعد صحبت کرد.

پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی؟
برای شکست دادن این میلان، ما به قلب بزرگی نیاز داشتیم، زیرا زمانی که ۱۰ نفره بودیم، باید با هوش و دانش تاکتیکی بازی می‌کردیم. فقط دویدن کافی نیست.

عملکرد تیم؟
من واقعاً افتخار می‌کنم که مربی چنین تیمی هستم. آسان نبود، زیرا میلان تیم بسیار قدرتمندی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما دیروز دیدیم که حتی رئال مادرید عقب نشست و دفاع کرد، ما هم در زمان مناسب این کار را انجام دادیم.

2012595

نظرتان درباره حذف میلان؟
با توجه به اینکه میلان در سال‌های اخیر تقریباً همیشه ما را شکست داده بود، تعداد کمی از ما انتظار پیروزی را داشتند، بنابراین می‌توانیم این را یک دستاورد بدانیم.

سهمیه پنج تیم ایتالیا در فصل آینده چمپیونزلیگ؟
این اتفاق تصادفی نیست، زیرا فوتبال ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد. شاید هنوز هم گذشته نزدیک را به یاد داشته باشیم که فوتبال ایتالیا در بین بهترین‌ها بود، اما اکنون لیگ‌های دیگر پیشرفت کرده‌اند. ما همچنین دوره‌ای داشتیم که در آن با مشکل مواجه شدیم، اما در پنج یا شش سال گذشته تیم‌های ایتالیایی‌ای را داشته‌ایم که در رقابت‌ها عالی کار کرده‌اند.

دیدگاه‌ها