کد خبر : 2015608 | 31 فروردين 1403 ساعت 14:26 | 30.3K بازدید | 20 دیدگاه

پرسپولیس کاپیتانش را برای سپاهان می‌خواهد

امید عالیشاه باید تا روز بازی بزرگ مقابل سپاهان در اختیار اوسمار باشد.

پرسپولیس کاپیتانش را برای سپاهان می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" با اینکه پرسپولیس در آبادان برد قاطع و راحتی به دست آورد، اما غیبت کاپیتان تاثیرگذارش را حداقل در مقطعی از زمان مسابقه به وضوح حس کرد.

امید عالیشاه که مثل بیشتر بازی‌های این فصل با توپ پر وارد میدان و مصاف با صنعت نفت شده بود، بعد از نمایش درخشان ده دقیقه نخست و ساختن گل اول تیمش به خاطر کشیدگی همسترینگ با تعویض اجباری خیلی زود از زمین بیرون رفت.

با مصدومیت عالیشاه ابتدا این نگرانی برای هواداران پرسپولیس به وجود آمد که با از دست دادن یکی از بهترین ابزار تهاجمی تیمشان، پرسپولیس زور حفظ این برد را نداشته باشد و در آبادان امتیاز جا بگذارد و دوم اینکه با از دست دادن ستاره تاثیرگذار تیم خود در بازی‌های آینده با مشکل عمده در رقابت برای قهرمانی مواجه شوند.

امید عالیشاه بعد از بازی در آبادان گفت تصور می‌کند مشکل مصدومیتش جدی نیست  که این بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس بود و احتمالا او مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

پرسپولیس بدون امید عالیشاه در ارائه فرم دلخواه اوسمار به شکل ملموس افت کرد، اما در نهایت با تجربه بیشتر، اثرگذاری ستاره‌هایی مثل ترابی و آل‌کثیر و البته ضعف دفاعی صنعت نفت موفق شد پیروزی خود در آبادان را پررنگ‌تر کند و حالا امیدوار است در بازی‌های آینده کاپیتان خود را در اختیار داشته باشد.

در عین حال چنانچه عالیشاه در بازی حذفی آخر هفته بعد در اراک هم حاضر نباشد باید به بازی بزرگ روز 12 اردیبهشت مقابل سپاهان برسد چرا که تیمش به نوعی به او وابسته شده و حرکات تهاجمی اورونوف و ترابی هم انگار بدون حضور عالیشاه در پستی که بیشترین بازدهی را داشته ناقص می‌ماند.

با این حساب شاید اگر عالیشاه تا روز بازی با آلومینیوم در اراک کاملا آماده نباشد اوسمار ریسک نکرده و او را برای مصاف سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان حفظ کند.

دیدگاه‌ها