کد خبر : 2015642 | 31 فروردين 1403 ساعت 17:15 | 5.8K بازدید | 9 دیدگاه

آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش به هیچ انگیزه اضافه‌ای برای برد مقابل ولورهمپتون نیاز ندارد.

آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس فردا میهمان ولورهمپتون خواهد بود.

سرمربی آرسنال از تیمش انتظار دارد با روحیه بالا برای این بازی به زمین بروند چون در صورت برنده شدن به صدر جدول بازمی‌گردند.

میکل آرتتا در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "هفته خوبی نداشتیم. حالا ما کاملاً روی چالش‌هایی که پیش رو داریم متمرکز شده‌ایم. ما یک بازی از سیتی عقب هستیم و می‌خواهیم پیش برویم.

بازی مقابل ولورهمپتون؟
همه چیز مشخص است. اگر برنده شویم در صدر جدول قرار می‌گیریم. ما نیازی به انگیزه اضافی برای این بازی نداریم و بازی به خودی خود به اندازه کافی هیجان دارد.

روحیه فعلی تیم؟
سفر سختی را سپری می‌کنیم. وقتی نزدیک به اوج هستید و در چنین سطحی می‌جنگید، این را می‌دانید که باید با آن مواجه شوید. این شغل دائماً انعطاف پذیری و اراده شما را آزمایش می‌کند. همیشه باید به روشی طبیعی و مثبت از چالش‌ها عبور کنید.

2012705

عملکرد بوکایو ساکا و مارتین اودگارد؟
فکر می‌کنم آن‌ها مدام مورد حمله قرار می‌گیرند. ما همیشه سعی می‌کنیم راه‌هایی را پیدا کنیم تا تیم را به بهترین شکل آماده کنیم و به بازیکنان کمک کنیم. این روند متوقف نخواهد شد.

وضعیت بازیکنان؟
وضعیت تیمبر خیلی خوب است. او با تیم زیر 23 ساله‌ها بازی خواهد کرد و بعد از آن خواهیم دید وضعیتش چگونه است. او در تمرینات واقعا خوب به نظر می‌رسد. بقیه بازیکنان وضعیت خوبی دارند.

لغو بازی‌های تکراری در جام حذفی؟
ما نمی‌توانیم به صورت مجزا به آن نگاه کنیم، اما با تقویمی که برای بازیکنان داریم، به نظر من تصمیم بسیار خوبی است.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
هر چه بهتر شوید و به رقابت‌ با بهترین تیم‌های تاریخ نزدیک‌تر شوید، می‌دانید که چه خطراتی وجود دارد. در مرحله حذفی فقط یک برنده به دور بعدی صعود می‌کنید. به نظرم تیم دیگری این کار را انجام نداده که بعد از 7 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا به مدت دو فصل متوالی مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها