کد خبر : 2015685 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 03:37 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله به ستاره سابق آرسنال: این‌قدر گریه نکن!

سمیر نصری به دنبال انتقاد از امیلیانو مارتینز توسط هواداران آرسنال مورد تمسخر قرار گرفت.

حمله به ستاره سابق آرسنال: این‌قدر گریه نکن!

به گزارش "ورزش سه"، سمیر نصری به دلیل انتقاداتش از امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا، مورد تمسخر اهالی فوتبال قرار گرفت. در جریان برتری استون ویلا مقابل لیل در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، دیبو مارتینز به دلیل دعوت طرفداران حریف به سکوت، جنجال ساز شد و سپس مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت.

فرانسوی‌ها از مارتینز دل خوشی ندارند. عملکرد درخشان او در فینال جام جهانی 2022 موجب ناکامی فرانسه و در مقابل قهرمانی آرژانتین شد. نصری مدعی شد که اقدامات دیبو مارتینز کاملاً در تضاد با نحوه رفتار او در زمان بازی کردن برای آرسنال است.

نصری به کانال پلاس گفت: "رفتار او من را آزار می‌دهد چون اینطور نبود. زمانی که در آرسنال خیلی جوان بود او را می‌شناختم.  او بسیار خجالتی بود و حالا این رفتار، رفتار همیشگی او شده است."

2012797
2012798

با این حال، هواداران به سرعت اظهارات نصری را به مورد تمسخر قرار دادند. یکی از هواداران آرسنال نوشت: "من هم او را دوست ندارم، اما اگر نصری را اذیت کند، من او را خیلی دوست دارم."

کاربر دیگری مدعی شد که نظرات نصری ریاکارانه است: "مثل خودت سمیر نصری. تو هم قبلا اینجوری نبودی! این زندگی است و همه تغییر می‌کنند."

در همین حال، یکی دیگر از هواداران نوشت: "حداقل او پیش ما ماند... وفاداری را می‌فهمد... من نمی‌توانم همین را درمورد تو بگویم."

یکی از کاربران به نصری گفت: "غر زدن را متوقف کن. مردم تغییر می‌کنند، مردم رشد می‌کنند، غر زدن را متوقف کنید." کاربر دیگری نوشت: "این سبک اوست. این‌قدر برای همه چیز گریه نکن نصری!"

دیدگاه‌ها