کد خبر : 2015703 | 31 فروردين 1403 ساعت 20:51 | 9.4K بازدید | 17 دیدگاه

همه چیز در اینجا به عهده من است

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان ناراحت نباشند

عبدالله ویسی معتقد است شرایط فولاد صرفاً با یک پیروزی تغییر می‌کند.

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان ناراحت نباشند

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان، پس از شکست یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در کنفرانس خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: می‌دانستیم بازی پراسترس و پرتنشی داریم و با استرسی که در تک تک بچه‌ها و هواداران و حتی رسانه بود بازی را شروع کردیم. بازی طوری نبود که بخواهیم ببازیم و برای بردن بازی می‌کردیم.

ویدئو: 330466

او ادامه داد: در دیداری که می‌توانستیم یک امتیاز داشته باشیم، باختیم. تمام تمرکزمان را برای آینده گذاشتیم و شرایط خراب‌تر شده. باید با تمام وجود و انرژی مثبت‌ها به سمت بازی های آینده برویم و به هواداران و مردم خوزستان قول می‌دهم که مردم در پایان فصل اینگونه ناراحت نباشند.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: شرایط سخت است و باید همه به هم کمک کنیم. اینکه بخواهیم ناسزا بگوییم، چیزی را عوض نمی‌کند. به هم کمک کنیم تا پایان فصل فولاد را در لیگ داشته باشیم.

عبدالله ویسی با اشاره به گذشته این تیم توضیح داد: ما فقط به یک برد نیاز داریم و اگر تیم قبل از من هم نتیجه می‌گرفت که نیاز به تغییر نبود. کاروانی است که در این مسیر می‌رود و وقتی شرایط بد باشد، یک چیز را جابه‌جا می‌شود و این در فوتبال ایران عوض کردن سرمربی است. الان همه چیز به عهده من است و یک کالبدشکافی می‌خواهد. ما می‌خواستیم امروز و فردا را استراحت کنیم اما ادامه می‌دهیم تا به شرایط برگردیم. ما ببریم همه چیز برمی‌گردد و انرژی مثبت آن با من است.

دیدگاه‌ها