کد خبر : 2015813 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 11:42 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال در لهستان: بازیکن و هوادار به جان هم افتادند!

بازی اول نیمه نهایی پلاس لیگای لهستان جنجالی پیگیری شد.

جنجال در لهستان: بازیکن و هوادار به جان هم افتادند!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال پلاس لیگای لهستان، تیم آسکو رسوویا در خانه خود با نتیجه سه بر دو مغلوب یاستربسکی ونگل شد تا بازی رفت با پیروزی قهرمان دوره قبل به پایان برسد.

اما در این دیدار یک اتفاق جنجالی افتاد، زمانی که مارسلو مندز سرمربی یاستربسکی وقت استراحت گرفته بود، یکی از هواداران آسکو رسوویا که پشت نیمکت یاستربسکی نشسته بود با الفاظی بسیار زشت یوری گلادیر بازیکن دو تابعیتی یاستربسکی را خطاب قرار داد.

پس از این اتفاق بلافاصله این بازیکن به همراه نوربرت هوبر هم‌تیمی‌اش به این تماشاگر حمله کردند و صحنه‌های جنجالی رقم خورد.

گفته می‌شود، این هوادار با ملیت اوکراینی این بازیکن لهستان - اوکراینی را مورد تمسخر قرارداده که باعث عصبانیت یوری گلادیر شده است. پس این اتفاقات هر دو باشگاه جنجال های پیش آمده را محکوم کردند و باشگاه آسکو رسوویا قول داد با این تماشاگر برخورد کند.

یوری گلادیر بازیکن لهستانی اوکراینی تیم یاستربسکی که مورد حمله این هوادار قرار گرفته بود، در واکنش به این توهین گفت: یازده سال است شهروند لهستان هستم ولی به اوکراینی بودن خود افتخار می‌کنم و هیچکس حق ندارد ملیت کسی را به تمسخر بگیرد.

دیدگاه‌ها