کد خبر : 2015859 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:20 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی

انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، شاید مجبور به انجام عمل جراحی برای درمان مشکلش شود.

تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز که با مبلغ هنگفتی و پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه تیم ملی آرژانتین و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات راهی چلسی شد نتوانسته است انتظارات را در این تیم برآورده کند و انتقادات زیادی از عملکرد او مطرح شده است.

این بازیکن در طول این فصل با مصدومیت‌های بسیاری روبرو شده است. یکی از مصدومیت‌های جدی در این فصل مربوط به مشکل فتق بوده که تاثیر مستقیمی روی شرایط و آمادگی بدنی او داشته است. این ستاره آرژانتینی اخیرا در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود که از دوران اوجش فاصله زیادی دارد.

1969159

پوچتینو روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره شرایط این بازیکن گفت: «ما کاری را انجام خواهیم داد که بهترین اقدام برای او باشد. کادر فنی چلسی تجربه مدیریت چنین شرایطی در گذشته را هم داشته است و این بار هم آماده کمک به او خواهد بود.

اول از همه، مهم‌ترین بخش خود او است، نه به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک فرد. همه چیز بستگی به این دارد که او چه احساسی دارد و آیا با این شرایط راحت است یا خیر. اگر او تصمیم بگیرد که نیاز به جراحی دارد، همه ما از تصمیم او حمایت خواهیم کرد. هرگز فرناندز را به انجام کاری مجبور نمی‌کنیم. ما اینجا هستیم تا به او کمک کنیم.»

دیدگاه‌ها