کد خبر : 2015872 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 15:45 | 56K بازدید | 78 دیدگاه

دلیل حرکت جنجالی دانیال اسماعیلی‌فر در آبادان

دانیال اسماعیلی‌فر که زننده اولین گل پرسپولیس مقابل نفت آبادان بود، در ادامه جشن گل خود حرکتی جنجالی رقم زد که اکنون باعث احضارش به کمیته انضباطی شده است.

دلیل حرکت جنجالی دانیال اسماعیلی‌فر در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر که در نیم فصل دوم توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و اکنون نیز در آبادان در نقش زننده یکی از گل‌های این تیم برابر نفت بود، در ادامه جشن گل خود با حرکت جنجالی‌اش به کمیته انضباطی دعوت شده و قرار است سوم اردیبهشت با حضور در این کمیته پاسخگو باشد.

پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که دانیال اسماعیلی‌فر در آن صحنه مخاطب خاصی داشته است؛ فردی که هویت او در کنار زمین مشخص نبود از همان ابتدای بازی با فحاشی‌های عجیب خود شرایط روحی سختی برای مدافع راست پرسپولیس شکل داده بود که در نهایت باعث واکنش وی شد.

به گواه شاهدان در آن صحنه، این فرد البته آی دی کارت هم داشته و به واسطه آن در نزدیکی زمین حضور داشته و در چند مرحله با فحاشی به خانواده دانیال اسماعیلی‌فر حسابی وی را شاکی کرد. باید در نهایت دید با توجه به مستنداتی که وجود دارد، اسماعیلی‌فر در کمیته انضباطی با چه رأیی مواجه خواهد شد.

دانیال اسماعیلی فر مدافع پرسپوليس در شرایطی که قصد مصاحبه و گفتگو در این زمینه نداشت تنها با اعلام این موضوع که فحاشی این فرد او را عصبی کرده بود و علیرغم اعلام چند باره به ناظر بازی توجهی صورت نگرفت، به این مسئله واکنش نشان داد.

دیدگاه‌ها