کد خبر : 2015885 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 16:49 | 12.9K بازدید | 39 دیدگاه

آخرین خبر مهدی تاج از کمک داور ویدئویی؛

فدراسیون هفت VAR چینی وارد می‌کند

مهدی تاج می‌گوید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای فصل آینده بازی‌ها با VAR برگزار می‌شود.

فدراسیون هفت VAR چینی وارد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بحث‌های همیشگی سال‌های اخیر فوتبال ایران، استفاده از VAR در بازی‌های لیگ بوده است‌. حالا مهدی تاج از وارد کردن هفت VAR چینی برای فصل بعدی لیگ خبر داد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در این خصوص گفت: راجع به VAR، همین امروز یک جلسه در سازمان برنامه و بودجه داشتیم و آقای فیروزی معاون وزیر بودند، من و مسئول شرکت تجهیز بودیم و با خزانه‌دار کل کشور صحبت کردیم‌‌. در داخل کشور برای پرداخت وجه این مسئله، ۱۰، ۱۵ تا جلسه شرکت کردم. این بحث داخلی است که مثلا از یک شرکت چینی تجهیزات را بخریم‌. این شرکت چینی را فیفا تایید کرده است. بعضی مجموعه‌ها با ما کار نمی‌کنند و بعضی‌ها را ما نمی‌توانیم خرید کنیم و این کشورها متخاصم هستند.

ویدئو: 330537

تاج اضافه کرد: فدراسیون کار خودش را خوب انجام داده و ۷ تا VAR را وارد می‌کند. این کار تا لیگ آینده انجام می‌شود و داورها هم با دو VAR که آمده آموزش‌های لازم را می‌بینند. اگر ۷ تا دستگاه بیاید از ابتدا، لیگ را می‌تواند پوشش بدهد.

او در مورد کلاس‌های آموزشی داوران زیر نظر مدرسان فیفا گفت: با اتفاقات اخیر پروازها دچار اشکال شد و سفارت‌شان اعلام کرد که برگردید اما همان‌ها قرار است که به ایران برگردند و آموزش را شروع می‌کنند.

دیدگاه‌ها