کد خبر : 2015913 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 18:36 | 13.7K بازدید | 10 دیدگاه

اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، اعلام کرد با وجود اینکه هنوز در سال 2024 گل نزده، همچنان با اعتماد به نفس بازی می‌کند.

اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش اعتراف کرده که فصل سختی را در منچسترسیتی پشت سر می‌گذارد اما به خودش اطمینان دارد و تلاش می‌کند تا همچنان با اعتماد به نفس بازی کند.

این ستاره انگلیسی که فصل گذشته در کسب سه گانه تاریخی نقش مهمی داشت، این فصل در گلزنی نتوانسته مطابق انتظار عمل کند و افت او مورد توجه قرار گرفته است.

گریلیش تنها 9 بازی از 33 بازی این فصل را از ابتدا آغاز کرده و در مقابل 23 بازی فصل گذشته بسیار قابل توجه است. با این حال او اصرار دارد که همچنان با اعتماد به نفس بازی می‌کند چون تیم تحت پپ گواردیولا برای چهارمین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر تلاش می‌کند.

او به اتلتیک گفت: "این فصل واقعا سخت است. به خصوص با توجه به سال گذشته که فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. خیلی بازی می‌کردم، یکی از بازیکنان اصلی تیم بودم و در همه بازی‌های مهم بازی می‌کردم. امسال در شروع فصل پاهایم خیلی خسته بود، همین باعث شد یک ماه بازی نکنم و بعد هم زیاد بازی نکردم.

2013070

فکر نمی‌کنم که در بهترین فرم بازی کرده باشم و اینکه اعتماد به نفس خیلی زیادی از خود بروز بدهم. در سال جدید باز هم از ناحیه کشاله رانم چند مصدومیت داشتم. چند وقت اخیر هنوز گل نزده‌ام اما احساس خوبی دارم، احساس آمادگی می‌کنم و به نظرم با اعتماد به نفس خوبی بازی می‌کنم. امیدوارم بتوانم تا پایان فصل فرم خوبی داشته باشم."

وقتی از گریلیش پرسیده شد که چه چیزی باعث از دست دادن اعتماد به نفس او در اوایل فصل شده، پاسخ داد: "نمی‌دانم. فقط فکر می‌کنم گاهی اوقات اگر در بازی‌ها حضور ندارید و در‌ تمرینات هم خوب نیستید یعنی به خودتان احساس اعتماد به نفس نمی‌دهید. این درباره بحث گلزنی و پاس گل هم نیست. حالا با وجود اینکه گل نزده‌ام، احساس اعتماد به نفس دارم.

من هفته گذشته در برنابئو (مقابل رئال مادرید) یک پاس گل دادم اما قبلاً گفته بودم که امروزه همه دوست دارند در مورد گل‌ها و پاس گل‌ها صحبت کنند. روند بازی آزاردهنده است، زیرا می‌توانی بازی درخشانی داشته باشی و گل یا پاس گل نداشته باشی و برخی بگویند "آه، او خوب کار را نکرد." حتی امکان دارد دو ضربه به تیرک بزنید و به هیچ وجه خوب بازی نکنید اما همه بگویند "اوه، او فوق العاده است."

در حال حاضر احساس خوبی دارم و اعتماد به نفس را حس می‌کنم. در شروع فصل، احساس نمی‌کردم واقعاً خوب هستم. اگر صادقانه بگویم واقعاً احساس خوبی نداشتم. اینکه می‌آمدم و بعد از یک بازی دوباره از ترکیب خارج می‌شدم، احساس خوبی به من نمی‌داد."

دیدگاه‌ها