کد خبر : 2015937 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 20:25 | 40.7K بازدید | 66 دیدگاه

مرادمند به دنبال تکرار قهرمانی اینبار با نکونام

گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی

مدافع میانی استقلال نقش اول را در ثبت گل سوم تیمش که در نهایت باعث کسب سه امتیاز این برای آبی‌پوشان شد ایفا کرد.

گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی که موفق شده بود با سه گل برابر شمس آذر پیش بیفتد در نهایت با دریافت دو گل در دقایق کوتاهی با غافلگیری بزرگی مواجه شد تا پیروزی‌اش در این بازی به خطر بیفتد.

با دریافت دو گل از شمس آذر اهمیت گل سومی که مرادمند به شکلی ویژه آن را به ثمر رساند، بیش از همیشه به چشم می‌آید؛ مدافع میانی استقلال که در دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفته، عملکرد مثبتی به جا گذاشته، روی گل سوم نیز نقش اول تیمش را برعهده گرفت.

او با پرس جالب توجه روی مدافع شمس آذر در نهایت موفق شد از این تیم کرنر بگیرد و در ادامه نیز توانست روی این ارسال با گل خود تیمش را به برتری و کسب سه امتیاز در این جدال برساند.

ویدئو: 330443

مرادمند که پیش از این تجربه قهرمانی با استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی را در کارنامه دارد، اکنون در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل در آستانه تکرار این عنوان اینبار با جواد نکونام قرار دارد. او که با تعصب بالای خود در این جدال نیز در تلاش برای کسب پیروزی تیمش بود، با جنگندگی بالایی پرس از بالا در موقعیت از دست رفتن توپ برای تیمش را به اجرا گذاشت و در نهایت با گرفتن یک کرنر از حریف، کار را برای شاگردان سعید دقیقی سخت کرد.

مدافع میانی استقلال که زننده گل‌های تاثیرگذاری در دوران حضورش در این تیم بوده، در شرایطی که شمس آذر دو گل تیمش را در این بازی جواب داد، در نهایت با ثبت گل سوم آبی‌ها، نقش اول کسب پیروزی شاگردان جواد نکونام را در این بازی ایفا کرد تا یک گام دیگر به هدف‌شان برای رسیدن دوباره به عنوان قهرمانی در کورس سختی که با پرسپولیس دارند، نزدیک‌تر شود.

باید دید مرادمند که در جمع شاگردان جواد نکونام طعم شیرین قهرمانی را چشیده، قادر خواهد بود در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش یک بار دیگر با پشت سر گذاشتن پرسپولیس، جام را بالای سر ببرد یا خیر.

دیدگاه‌ها