کد خبر : 2015940 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 20:37 | 32.2K بازدید | 41 دیدگاه

اولین واکنش رسمی بایرن به مذاکره با زیدان

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، تایید کرد که روند انتخاب مربی جدید این باشگاه به مراحل پایانی رسیده است.

اولین واکنش رسمی بایرن به مذاکره با زیدان

به گزارش "ورزش سه"، مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، دلایل عدم همکاری دوباره با یولیان ناگلزمان را اعلام کرد و همچنین تایید کرده که انتخاب مربی جدید مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد.

روز گذشته نشریه اسپانیایی موندودپورتیوو تایید کرد که زیدان و بایرن مونیخ تنها یک قدم تا توافق نهایی فاصله دارند و این مربی فرانسوی علاقه دارد تا روی نیمکت این تیم آلمانی بنشیند.

ایبرل پیش از بازی مقابل یونیون برلین درباره وضعیت انتخاب جانشین توماس توخل گفت: "زمان رو به پایان است. اما ما همچنین می‌خواهیم آن را خیلی دقیق و درست انجام بدهیم. مربی بعدی باید انگلیسی صحبت کند. می‌توانم بگویم که جستجوی ما برای سرمربی جدید در مراحل پایانی است. مربی باید انگلیسی صحبت کند، الزامی برای صحبت به زبان آلمانی نیست." آیا زیدان انگلیسی صحبت می‌کند؟ او در پاسخ به این سوال خبرنگار اسکای گفت: "نمی‌دانم او انگلیسی صحبت می‌کند یا خیر."

2013117

او درباره عدم بازگشت ناگلزمان گفت: "ما با یولیان صحبت کردیم. در یک نقطه متوجه شدیم که زخم جدایی او بسیار عمیق است و هنوز نحوه جدایی از باشگاه را فراموش نکرده است. به همین دلیل تصمیم او ما را غافلگیر نکرد. او به ما گفت که جدایی برای او خیلی تازه بوده و از دیدگاه او خیلی برای بازگشت زود است. این را باید پذیرفت."

دیدگاه‌ها