کد خبر : 2015944 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 21:09 | 2.7K بازدید | 29 دیدگاه

دلیری: با تمام وجود برای نساجی می‌جنگیم

مدافع جوان نساجی ضمن قدردانی از حمایت ساکت الهامی برای تجربه بازی در این تیم، مدعی است جنگ بقا و دستیابی به امتیازات باقی مانده تا لحظه آخر برای آنها ادامه خواهد داشت.

دلیری: با تمام وجود برای نساجی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی با برتری مقابل تراکتور امیدها را همچنان زنده نگه داشت تا در هفته‌های باقیمانده امیدوار به حفظ سهمیه این تیم که چند ماه پیش در لیگ قهرمانان حضور داشت، در لیگ برتر باشند.

امیرسام دلیری مدافع جوان نساجی که به خوبی توانسته از فرصتی که ساکت الهامی نصیب وی کرده برای حضور در ترکیب این تیم سود ببرد، درباره بازی مقابل تراکتور گفت: یک بازی مرگ و زندگی برای ما بود. صادقانه بگویم اکنون تمام بازی‌های باقی مانده برای ما مرگ و زندگی است. ما با تمام وجود می‌جنگیم تا هواداران‌مان را شاد کنیم. شرایط سختی را تجربه می‌کنیم و هواداران نساجی مدت‌ها این شرایط را تجربه نکرده بودند و همین فصل گذشته در لیگ قهرمانان حاضر بودیم و نباید الان اتفاق تلخی برای ما بیفتد.

2013126

وی ادامه داد: برای تک تک دقایق باقی مانده با تمام وجود می‌جنگیم و این قولی است که همدیگر داده‌ایم. هفت بازی باقی مانده و می‌خواهیم شرایط را بار دیگر به سمتی پیش ببریم که هواداران‌مان از این نگرانی خارج شوند. بازی سختی مقابل تراکتور داشتیم. پیروزی در این بازی کاملا برای ما حیاتی و سرنوشت ساز بود. حریف قدری روبروی ما بود که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما خوشبختانه با تدابیری که آقای ساکت در نظر گرفته بود و همچنین تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم به سه امتیاز برسیم.

دلیری درباره حضورش در ترکیب اصلی این تیم گفت: باید بار دیگر از حمایت کادرفنی و خصوصا آقای الهامی و همچنین هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. الان البته هیچکس به خودش فکر نمی‌کند. هر کس در زمین باشد به دنبال این است تا نساجی به موفقیت برسد. خوشحالم این شانس نصیب من شد و تا لحظه‌ای که فرصت داشته باشم برای موفقیت تیم در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم تلاش خواهم کرد. ما به حمایت بیشتر هواداران‌مان نیاز داریم. تا همین جا هم شرمنده لطف آنها هستیم و امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها