کد خبر : 2015960 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 03:35 | 7.2K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهاد رقم خوردن یک اتفاق مهم؛

وزارت مدیریت ورزشگاه آزادی را تغییر می‌دهد

وزیر ورزش و جوانان در جلسه با اعضای هیئت مدیره پیشنهاد مدیریت ورزشگاه آزادی را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

وزارت مدیریت ورزشگاه آزادی را تغییر می‌دهد

به گزارش "ورزش‌سه"، در ابتدای فصل جاری فوتبال ایران بود که ورزشگاه آزادی در شرایط بسیار نامناسبی از بازی‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و نساجی مازندران در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرد.

پیش از این مسابقات روند بازسازی ورزشگاه آزادی از سکوهای غربی آغاز شده بود و در نیمه قرار داشت که به دلیل حضور پرسپولیس و نساجی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این بازسازی شدت گرفت، اما آماده آن مسابقات نشد.

با این حال پس از این مسابقات و حضور الهلال و النصر در ورزشگاه آزادی که با توجه به در اختیار داشتن ستاره‌های جهانی نظیر نیمار و رونالدو وضعیت استادیوم قدیمی و مهم ایرانی بازتاب جهانی پیدا کرد، شرایط بهتر شده اما همچنان ورزشگاه آزادی به بازسازی نیاز دارد.

2013167

در همین راستا بودجه 1200 میلیارد تومانی نیز برای این مهم در نظر گرفته شده که حالا وزیر ورزش در جلسه عصر روز شنبه با اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال از پیشنهاد جدید خود رونمایی کرده و گفته است: «وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.» 

این موضوع در حالی از سوی وزیر ورزش مطرح شده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مدیریت ورزشگاه آزادی را برعهده دارد و بارها با سازمان لیگ هم طی سال‌های اخیر وارد چالش شده. باید دید این پیشنهاد تا چه حد جدی است و تا چه مرحله‌ای از واگذاری پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها