کد خبر : 2015967 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 23:04 | 10.8K بازدید | 3 دیدگاه

بیانیه‌ها به فوتبال کمکی نمی‌کنند؛

صادقی: توانایی بردن هر تیمی را داریم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری بخش مهمی از صحبت‌هایش کنایه به تیم‌های بزرگ درباره بیانیه نویسی بود.

صادقی: توانایی بردن هر تیمی را داریم

به گزارش "ورزش‌سه"، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در اصفهان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی نزدیکی خواهد بود. آلومینیوم یکی از تیم‌های منظم امسال هست. سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم پس از بازی سپاهان. امیدوارم فردا ابتدا بازی خوبی ارائه بدهیم و بعد برنده بازی باشیم. ما توانایی بردن تمام تیم‌های لیگ را داریم. تیم خوبی داریم، اما برخی بازی‌ها را خیلی راحت از دست داده‌ایم.

او سپس با اشاره به مسئله روز فوتبال ایران بیان کرد: بیانیه‌هایی که برخی باشگاه منتشر می‌کنند تاثیرگذار است و امیدواریم راهکار جدید فدراسیون فوتبال در این زمینه موثر باشد و بتواند جلوی این موارد را بگیرد. امیدواریم هر تیمی که بهتر بازی می‌کند بتواند برنده باشد و مسائل دیگری در نتایج تاثیرگذار نباشد.

او درباره استعفای ربیعی گفت: این استعفا خواسته برخی هواداران بود و آقای ربیعی خواست دست باشگاه را باز بگذارد. اما همه باشگاه و تیم خواهان ادامه کار آقای ربیعی بودند. تیم ما کیفیت فنی خوبی دارد؛ حتی در بازی‌هایی که نتیجه نگرفته‌ایم. سعی می‌کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

1928550

مربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره بیانیه نویسی و اینکه این بیانیه‌ها چقدر می‌توانند در نتایج اثرگذار باشند، بیان کرد: به عنوان کسی که سالیان سال در این فوتبال است، بیانیه‌ها کمکی به فوتبال نمی کند. بهتر است تیم‌ها را از نظر فنی آنالیز کنیم و تیمی که بهتر کار می کند را به آن بپردازیم. این درباره بازیکن‌ها هم هست. شاید برخی بازیکنان بی سر و صدا کار خود را انجام می دهند اما چون حاشیه ندارند دیده نمی شوند درحالی که اگر بازیکنی کوچکترین حاشیه داشته باشد دیده می‌شود، برای تیم‌ها هم همینطور است.

او ادامه داد: وقتی تیم‌ها درباره داوری بیانیه منتشر می‌کنند، روی دارو تاثیر می‌گذارد و برخی تیم‌های پرطرفدار تلاش می‌کنند از این حربه استفاده کنند، تاثیرگذاری داشته باشند و بتوانند بازی را مقداری به سمت خود بیاورند.

در دو هفته گذشته دو پنالتی خوردیم. نمی‌خواهم درباره داوری اظهار نظر کنم اما تیم‌ها سعی کنند به مسائل فنی بیشتر بپردازند و روی نقاط قوت و ضعف خودشان کار کنند. ما این کار را انجام می‌دهیم. شاید در بسیاری از موارد و بازی‌ها اشتباه‌های سهوی داوران به تیم ما ضربه زد اما خیلی درباره آن صحبت نکردیم و تلاش شد تا روی خودمان تکیه کنیم. باز هم این روند را ادامه می‌دهیم. امیدواریم هر تیمی که کیفیت بهتری ارائه می‌کند، برنده مسابقات بشود.

1577931

او درباره از دست دادن پنالتی توسط بازیکنان ذوب آهن نیز مورد سوال قرار گرفت و گفت: شاید خیلی مواقع بزرگترین بازیکنان فوتبال دنیا هم پنالتی از دست دادند که این جزو جذابیت‌های فوتبال است اما ما روی همه موارد کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم تا بازیکنان در کمال آرامش کار خود را انجام دهند تا بهترین خود باشند. اما اینکه روز بازی چه اتفاقی می افتد، قابل پیش بینی نیست. این هم جزو جذابیت فوتبال است که قابل پیش بینی نیست. حتی وقتی ضعیف‌ترین تیم مقابل قوی‌ترین تیم قرار می‌گیرد، بازی قابل پیش بینی نیست. به طور کلی اما ما برای بازی فردا از نظر ذهنی و جسمی آماده هستیم.

تیم ذوب آهن اصفهان فردا (یکشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود. ذوب آهن در زمان حاضر در رده هشتم و آلومینیوم اراک در جایگاه دهم لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها