کد خبر : 2015968 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 23:12 | 38.8K بازدید | 2 دیدگاه

پاس گل احمد نور امتیاز نداشت؛

درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!

الوحده با وجود نمایش موثر و پاس گل هافبک ایرانی خود مقابل عجمان شکست خورد.

درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر امارات پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال الوحده در حالی که مثل تمام مسابقات قبل احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی مقابل تیم رده دوازدهمی عجمان قرار گرفت.

الوحده که هفته گذشته شکست غیرمنتظره و تلخی مقابل اتحاد کلباء و یاران مهدی قایدی متحمل شده بود، در دیدار امشب برابر عجمان شروع خوبی با درخشش ستاره ایرانی خود داشت و توانست خیلی زود به گل برسد.

2013177

احمد نوراللهی که پیش از این در 19 مسابقه لیگ برتر امارات 4 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده بود، در دیدار امشب مقابل عجمان هم توانست نمایش تاثیرگذاری ارائه کند و با سانتر زیبای خود زمینه‌ساز گل اول شود.

الوحده در دقیقه 6 یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین به دست آورد که ارسال دیدنی احمد نوراللهی و ضربه سر عمر خربین به زیر طاق دروازه رفت و تبدیل به گل شد تا یک بر صفر برابر عجمان پیش بیفتد.

ویدئو: 330558

اخراج روبن کاندو، مدافع راست الوحده در دقیقه 28 کار یاران نوراللهی را سخت کرد و عجمان هم در نیمه دوم به دو گل رسید، اما اخراج آلان، هافبک برزیلی الوحده موجب شد تا امیدهای این تیم برای جبران نتیجه از دست برود.

الوحده در شبی که احمد نوراللهی یک پاس گل داد و با گردش توپ و ایجاد موقعیت عملکرد درخشانی داشت، با نتیجه 2 بر یک مقابل عجمان شکست خورد تا 34 امتیازی و در رتبه چهارم جدول لیگ برتر امارات بماند و فرصت رسیدن به رده سوم را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها