کد خبر : 2015978 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 00:19 | 22.4K بازدید | 20 دیدگاه

طلسم‌شکنی آبی‌ها و طوفان لیون

شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!

چلسی در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ زنان، بارسلونا را با نتیجه ۱-۰ شکست داد.

شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه دور رفت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ زنان برگزار شد و چلسی و لیون موفق شدند بارسلونا و پاری سن ژرمن را شکست دهند تا با امیدواری به استقبال بازی برگشت بروند.

اتفاق جالب و قابل توجه بازی‌های این دور، پیروزی زنان چلسی در خانه بارسلونا بود. آبی‌ها پس از چند موقعیت بالاخره در دقیقه ۴۰ روی شوت زیبای ارین کاتبرت موفق شدند به گل اول برسند.

2013200

در نیمه دوم بارسلونا تلاش زیادی برای تغییر نتیجه کرد اما عملکرد عالی خط دفاع و هافبک چلسی آبی‌اناری‌ها را ناکام گذاشت. تیم لندنی همچنین روی ضدحملات هم چند موقعیت مناسب به‌دست آورد اما در گلزنی مجدد ناکام بودند.

جدی‌ترین موقعیت بارسلونا در دقیقه ۸۶ شکل گرفت. جایی که ارسال کارولین هانسن از پشت محوطه در مقابل دروازه به سالما پارایوئلو رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت تا چلسی با پیروزی در دور رفت، به نتیجه ارزشمندی برسد.

2013203

در آماری جالب این اولین شکست بارسلونا پس از پنج سال در تمام رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی بود. آنها همچنین پس از اینکه ۱۶۴ گل در این فصل به ثمر رساندند، برای اولین بار در زدن شوت در چارچوب در یک بازی ناکام ماندند.

در دیدار دوم لیون میزبان پاری سن ژرمن بود. پاریسی‌ها نیمه اول را با گل ماری کاتوتو با پیروزی ۱-۰ پشت سر گذاشتند. کاتوتو در ابتدای نیمه دوم هم موفق به گلزنی شد و بازی را ۲-۰ کرد اما طوفان لیون در ۱۰ دقیقه پایانی آغاز شد.

2013202

از دقیقه ۸۰ تا ۸۶، کادیدیاتو دیانی، ملچی دومورنی و آمل ماجری، هر سه موفق به گلزنی شدند تا کامبک لیونی‌ها تکمیل شود. درنهایت بازی با پیروزی ۳-۲ لیون خاتمه یافت و آنها هم با برد، برای دیدار برگشت آماده می‌شوند.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

2013204

دیدگاه‌ها