کد خبر : 2015979 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 03:53 | 15.9K بازدید | 12 دیدگاه

یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!

ابوالفضل جلالی آماری بهتر از 4 فصل اخیر ارائه کرده و فرصت اضافه کردن تعداد پاس گل‌های خود را هم دارد.

یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل جلالی بهترین عملکرد را بین پاسورهای استقلال از سال 1398 دارد و شش هفته مانده به پایان مسابقات آماری بهتر از گلسازترین بازیکنان چند فصل اخیر داشته است.

فصل 99-98 مهدی قایدی با 8 پاس گل در صدر بازیکنان استقلال حضور داشت و در کنار شیخ دیاباته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، او در طول فصل علاوه بر 8 پاس گل 10 گل هم به ثمر رساند و فصل ویژه‌ای را پشت سر گذاشت، قایدی در فصل 00-99 هم عملکردی مشابه داشت و 8 پاس گل دیگر به نام خود ثبت کرد و بازهم گلسازترین بازیکن استقلال شد.

2012832

پس از او مهدی مهدی‌مهدی پور در فصل ۰۱-۱۴۰۰ با 7 پاس گل در صدر قرار داشت و در فصل بعدی آرش رضاوند با شش پاس گل بهترین گلساز استقلال بود.

حالا ابوالفضل جلالی شش هفته مانده به پایان مسابقات با آماری بهتر از تمام بازیکنان فصول اخیر در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار داد و فرصت این را دارد تا رکوردی خاص به نام خود ثبت کند.

جلالی مانند مهدی قایدی به غیر از یک پاس گل تمام پاس‌های خود را در جریان مسابقه ارسال کرده و روی ضربات آزاد و کرنر این تیم نقش زیادی نداشته و با توجه به اینکه ارسال کرنر و ضربات آزاد را بر عهده دارد در ادامه فصل می‌تواند تعداد پاس گل‌‌های خود را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها