کد خبر : 2015982 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 00:38 | 17.1K بازدید | 12 دیدگاه

پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، امیدوار است در میان بازیکنان آلمان برای یورو 2024 حضور داشته باشد.

پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا به مصاف یونیون برلین رفت و با نتیجه 5-1 در این بازی به برد رسید.

در این دیدار لئون گورتسکا اولین گل تیمش را به ثمر رساند و توماس مولر(2بار)، هری کین و ماتیس تل دیگر گلزنان بایرن مونیخ بودند.

لئون گورتسکا در این بازی موفق به ارسال یک پاس گل هم شد و  شب درخشانی را در ترکیب بایرن‌ سپری کرد؛ عملکردی که انتظار دارد آن را در تیم ملی آلمان هم اجرا کند.

2013208

او پس از بازی امشب اعلام کرد تمام تلاش خود را می‌کند تا با نمایشی که در بایرن دارد نظر یولیان ناگلزمان را برای حضور در یورو 2024 جلب کند و برای تیم ملی آلمان بازی کند.

گورتسکا پس از بازی گفت: "هدف واضح من بازی کردن در یورو است. همیشه سعی می‌کنم در زمین باشم و به یولیان ناگلزمان نشان دهم که آنجا هستم و به مبارزه ادامه می‌دهم. سعی می‌کنم هر هفته این را در زمین نشان دهم تا به نوعی سوار قطار (مسافران به یورو) شوم."

بولت تراکتوربازی در زمین یونیون برلین؟

ما می‌دانیم که بازی در این ورزشگاه چقدر سخت است. ما برای آن آماده بودیم و از همان ابتدا بازی خوبی انجام دادیم. باعث شدیم یونیون با گلزنی اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و بقیه موقعیت‌ها را به خوبی به گل تبدیل کردیم.

دیدگاه‌ها