کد خبر : 2015990 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 05:00 | 14.3K بازدید | 21 دیدگاه

برزیل ایران با هیچ‌کدام از مدعیان بازی ندارد

شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!

نفت آبادان از میان 6 تیم پایینی جدول رده‌بندی تنها تیمی است که با 3 تیم قدرتمند و بالانشین لیگ بازی ندارد!

شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر اگرچه بسیاری از اهالی فوتبال سقوط نفت آبادان را به لیگ دسته اول قطعی می‌دانند، اما با بررسی 6 دیدار پایانی تیم‌هایی که احتمال سقوط شان به لیگ یک وجود دارد یک مسئله مهم برزیلی‌های ایران را امیدوار می‌کند.

با نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌توان اینطور برداشت کرد که 4 تیم نفت آبادان، نساجی مازندران، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از شانس بیشتری برای سقوط به دسته پایین‌تر برخوردار هستند و پیکان و هوادار هم همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند.

نکته قابل توجه درباره 6 تیم پایینی جدول رده‌بندی این است که به غیر از نفت آبادان سایر تیم‌ها حداقل با یکی از تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی بازی دارند.

2012540

استقلال، پرسپولیس  و سپاهان سه تیمی بالانشین جدول هستند که در 6 هفته پایانی با تیم‌های قعرنشین به جز نفت آبادان رو به رو می‌شوند؛ هوادار در هفته‌های پایانی باید با پرسپولیس و سپاهان دیدار داشته باشد، پیکان در هفته سی‌ام استقلال را پیش رو دارد و فولاد یک مسابقه با استقلال در تهران خواهد داشت. همچنین استقلال خوزستان با سپاهان و پرسپولیس در دو بازی از 6 بازی پایانی دیدار می‌کند و نساجی در قائمشهر پذیرای سرخابی‌های پایتخت خواهد بود.

در این شرایط نفت آبادان تنها تیم قعرنشین است که در 6 هفته پایانی لیگ برتر با هیچ‌یک از سه تیم اول جدول رده‌بندی روبه رو نمی‌شود. آنها در بازی‌های بعدی خود با هوادار، مس رفسنجان، آلومینیوم، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و تراکتور مصاف می‌دهند و بی‌شک عدم رویارویی با تیم‌های بالانشین شانس بزرگی است که کمالوند و شاگردانش را به بقا در لیگ برتر امیدوار می‌کند.

گفتنی است؛ نفت آبادان با کسب 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ قرار گرفته و نسبت به نساجی 3 امتیاز و نسبت به استقلال خوزستان 4 امتیاز کمتر دارد.

دیدگاه‌ها