کد خبر : 2015991 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 01:12 | 17.4K بازدید | 7 دیدگاه

حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود

میکل آرتتا هم در حمایت از پپ گواردیولا، از برنامه‌ریزی فشرده اتحادیه فوتبال انگلیس انتقاد کرد.

حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب بعد از دو باخت پیاپی در هفته گذشته، با شکست ولورهمپتون موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی از عملکرد بازیکنانش تمجید و از اتحادیه فوتبال انگلیس بابت برنامه‌ریزی فشرده و نبود زمان کافی برای ریکاوری و استراحت انتقاد کرد.

بازی نکردن برخی بازیکنان؟
ما در مونیخ ماندیم. فکر کنم یکی دو ساعت خوابیدیم. بیدار شدیم، شروع کردیم به صحبت در مورد ولوز، آنچه بازیکنان نیاز دارند انجام دهند و اینکه چگونه قرار بود بهترین شرایط را برای پیروزی در این بازی ایجاد کنیم. بازیکنان امروز باور نکردنی بودند. اگر می‌خواهید در مسابقات بزرگ حضور داشته باشید باید کارهای خاص و ویژه‌ای انجام دهید. باید عاشق رقابت باشید و به‌نظرم این بازیکنان عاشق بازی کردن برای آرسنال هستند.

2013218

تعداد تغییرات تیم؟
ما به نحوه مدیریت بازی فکر کردیم. ما گزینه‌های زیادی برای این کار داشتیم. آنهایی که بازی کردند خوب بودند و خوشحالم که پیروز شدیم.

برنامه فشرده تیم‌ها و صحبت‌های پپ در این مورد؟
این فقط در مورد من و پپ و آرسنال و سیتی نیست. درباره سلامت بازیکنان است. از هر زاویه‌ای که به این برنامه نگاه کنید می‌فهمید که درست نیست. بیایید از بازیکنان محافظت کنیم و هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا به آنها کمک کنیم تا ریکاوری کنند و بتوانند در بازی‌ها حاضر شوند.

عملکرد خوب مدافعان؟
عالی بودند. به‌شدت شکست‌ناپذیر و قدرتمند در جدال‌ها. در حمله هم جز چند موقعیتی که از دست دادیم خوب بودیم و در کل از عملکرد تیم راضی هستم.

دیدگاه‌ها