کد خبر : 2016007 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 02:08 | 15.2K بازدید | 14 دیدگاه

ماتئوس خبر داد

چشمک به بارسا: فلیک در بوندسلیگا مربی‌گری نمی‌کند

لوتار ماتئوس در مصاحبه‌ای به شایعات حضور هانسی فلیک بر روی نیمکت بارسلونا دامن زد.

چشمک به بارسا: فلیک در بوندسلیگا مربی‌گری نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس یکی از طرفداران سرسخت هانسی فلیک است. بازیکن سابق بایرن یک رابطه نزدیک با مربی دارد و می‌تواند از برنامه‌های آینده این مربی در مورد علاقه به مربی‌گری در بوندسلیگا و یا کار در خارج آلمان باخبر باشد.

در میان گردباد شایعات در مورد اینکه چه کسی هدایت بایرن مونیخ و سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند بارسا را بر عهده خواهد گرفت، ماتئوس اطلاعاتی اساسی را ارائه کرد که می‌تواند سرنخی درباره آینده فلیک بدهد.

او در صحبت با اسکای گفت: «این امکان وجود دارد که هیچکس در بایرن دوباره به او برای مربی‌گری اعتماد نکند. من به او اعتماد خواهم کرد زیرا می‌دانم که او یک مربی عالی و یک فرد کامل است، اما او تمایلی برای مربی‌گری دوباره در بوندسلیگا ندارد.

2013239

در آن زمان که حسن صالح‌ حمیدزیچ، رئیس باشگاه بایرن مونیخ بود، و هانسی نتوانستند نقطه مشترکی در دیدگاه‌هایشان پیدا کنند. در غیر این صورت همه چیز خوب بود.
تا آنجا که من می‌دانم، هانسی فلیک دیگر در بوندسلیگا کار نخواهد کرد. او بیشتر روی یافتن یک باشگاه در خارج از کشور متمرکز است.»

بر اساس گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی، هانسی فلیک یکی از گزینه‌های موردعلاقه مدیران بارسلوناست و ممکن است پس از دوران ژاوی هرناندز، او را بر روی نیمکت بلوگرانا ببینیم.

دیدگاه‌ها