کد خبر : 2016016 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 08:13 | 53.5K بازدید | 24 دیدگاه

شاید آقامحمدی حالا به استقلال بیاید!

کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین استقلال، در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد ادعای جالبی را مطرح می‌کند.

شاید آقامحمدی حالا به استقلال بیاید!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اعلام شده بود علی آقامحمدی که به‌عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال از سوی وزارت ورزش اعلام شده اما هرگز در محل باشگاه و جلسات حضور پیدا نکرده بود، از سمت خود کنار کشیده است، اولیایی ادعای متفاوتی را مطرح می‌کند و می‌گوید او اصلا نیامده بود که بخواهد استعفا بدهد.

به گفته وی با واگذاری سرخابی‌ها آقامحمدی شاید برای بازگشت به استقلال رضایت بدهد و در جمع مدیریتی آبی‌ها حضور داشته‌ باشد. او در این باره می‌گوید: آقاي آقامحمدي هرگز نيامده بود كه بخواهد كناره‌گيري كند. با ايشان بحثي در حوزه خصوصي‌سازي مطرح شده بود و ايشان قرار بود همكاري كند به شرط اينكه خصوصي‌سازي اتفاق بيفتد. حالا بعد از اينكه واگذاري انجام گرفت تازه بحث حضور يا عدم حضور ايشان مطرح خواهد شد. آقاي آقامحمدي شخصيت اقتصادي - سياسي است.

او در ادامه توضیح می‌دهد: در آن برهه وزير محترم و رئیس سازمان خصوصي‌سازي به ايشان پيشنهاد دادند كه همكاري صورت بگيرد اما ايشان گفت راهش اين است كه دو باشگاه خصوصي بشوند فعلا. چون به‌صورت قانوني پرداخت هر گونه وجهي به باشگاه‌ها ممنوع است و باشگاه‌ها نمي‌توانند بدون پول به حيات خود ادامه بدهند. در نتيجه پيشنهاد اوليه را مشروط بر اينكه باشگاه به درستي واگذار شود، پذيرفته بود. ولي نه در جلسات شركت كرده است نه چيز دیگری. ايشان منتظر است ببيند شرايط جديد به چه صورتي است و اگر شرايط جديد مطلوب باشد و ايشان ببيند مي‌تواند كمك كند، قطعا كمك خواهد كرد.

دیدگاه‌ها